ပဲခူးတိုင္းအေနာက္ပိုင္းေဒသၾကီး၊ ၿပည္ၿမိဳ႕နယ္၊ ဧရာ၀တီၿမစ္ကူးတံတားၿဖစ္သည့္ န၀ေဒးတံတားနဲ႔ အၿခားလမ္းဂိတ္မ်ားကို ၿဖတ္သန္းရာတြင္ သတ္မွတ္ထားသည့္တန္ထက္ပိုသည့္ တန္ပိုေက်ာက္ကားမ်ားကို ဒဏ္ေၾကးေကာက္ခံရာ၌ ခြဲၿခားမႈမ်ားရွိေနၿပီး အခ်ဳိ႔ကာေတြကို တန္ပိုေကာက္ၿပီးတခ်ဳိ႕ကားေတြကို တန္ပို ဒဏု္ၾကးမေကာက္တာေၾကာင္႔ ဒဏ္ေက်းေပးေဆာင္ေနရတဲ႔ကားသမားေတြက မေၾကမနပ္ၿဖစ္ေနၾကတာပါ။ သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္ကို ၁၀ စြန္းတာနဲ႔ကို တန္ပိုဒဏ္ေၾကး(၁)ဘိုးတန္ပုိဒဏ္ေက်းအေနနဲ႔(၂၉၅၀၀)ေလာက္ေပးေဆာင္ရၿပီး၊ေနာက္ဂိတ္ေတြမွာလဲ၊အဲဒီအတိုင္း ေနရာတိုင္းမွာေဆာင္ ေနရၿပီးလံးု၀မေဆာင္ရတဲ႔။ကားေတြရွိေနတာေၾကာင္႔ ေဆာင္ေနရသူေတြအေနနဲ႔အရမ္းနစ္နာတယ္။ကုန္တင္ရာမွာ တန္ပိုဖိုး မေပးရတဲ႔အတြက္ သူတို႔က ေစ်းခ်ၿပီးေအာက္ေစ်းနဲ႔ ကုန္တင္နိုင္တဲ႔အတြက္ တန္ပိုဒဏ္ေၾကးေပးေဆာင္ေနရတဲ႔ကားေတြ ဒုကၡေရာက္ေနရတယ္ လို႔ ကားသမား ဦးေက်ာ္ဇင္ႏိုင္ရွင္းၿပပါတယ္။
အားလံုးကိုသတ္မွတ္ထားတဲ႔ ဥပေဒအတိုင္းပဲတေၿပးညီလုပ္သင္႔တယ္ ႒ာနဆိုင္ရာကား၊ကုပၼဏီကား ၊ပုဂၢလိက ကား ခြဲၿပီးမလုပ္သင္႔ဘူး အားလံုးတရားဥပေဒ အတိုင္း လိုက္နာသင္႔တယ္လို႔ ကားသမားဦးေအာင္က်ာ္၀င္း ကလဲ ရွင္းၿပပါတယ္။
ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ စည္ပင္လုပ္ငန္းမ်ားသို႔ အမ်ားဆံုးပို႔ေဆာင္ေနရသည့္ ေက်ာက္ကားမ်ားတြင္ ကုန္းလမ္းပို႕ေဆာင္ေရးအဖြဲ႔မွ RTC ၆ဘီးကား ၇၀ ၀န္းက်င္ခန္႔ရွိကာ၊ ခြန္ေဒါင္းအမ်ိဳးစား(ေဖာကား) ၆ ဘီးကား ၅၀ ၀န္းက်င္ခန္႔ရွိရာ ေဆာက္လုပ္ေရးႏွင့္ကုမၸဏီတံဆိပ္မ်ားၿဖင့္ တန္ပိုတင္ေဆာင္ေမာင္းႏွင္ေနေသာကားမ်ား မွာ ေဖာကားအမ်ိဳးစားမ်ားၿဖစ္ၿပီး ယင္းသို႔တန္ပိုတင္ေဆာင္ေမာင္းႏွင္ ေနသည့္ၿပသာနာမွာ ၃ ႏွစ္၀န္းက်င္ခန္႔ရွိေနၿပီး။လမ္းတံတားေဆာက္လုပ္ေရးတြင္ အဓိကအသံုးၿပဳရသည့္လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ားကို ပန္းေတာင္းၿမိဳ႕နယ္ အတြင္းရွိေညာင္ေၿခေထာက္ မွ တဆင့္ ပဲခူးတိုင္းအေနာက္ပိုင္းၿမိဳ႕မ်ားသုိ႔တင္ပို႔လွ်က္ရွိရာ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကိုလုပ္ကိုင္ေနရသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအေနၿဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနက ကားအမ်ိဳးစားလိုက္တင္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ တန္မ်ားကိုသတ္မွတ္ေပးထားၿပီး ၎ထက္ပိုမိုတင္ေဆာင္ေသာ ယာဥ္မ်ားကို တန္ပိုဒဏ္ေၾကးမ်ားေကာက္ခံေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕ကားမ်ားမွာ အခြင့္ထူးခံအၿဖစ္ၿဖတ္သန္းသြားလာ ခြင့္ရေနရာ ပုဂၢလိကကားပိုင္ရွင္မ်ား၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ခက္ခဲမႈမ်ားႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္လုပ္ကိုင္ရန္နည္းပါးလာမႈမ်ား ၿဖစ္ေနရတာပါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကုမၸဏီက ဒီလမ္းပိုင္းမွာ ႏွစ္ ၄၀ ဆယ္လုပ္ကိုင္ခြင့္ရထားတယ္။ အဲဒီေတာ့ဒီလမ္းေတြ ကိုတာ၀န္ယူၿပဳၿပင္ေပးတဲ့အခါမွာ ကုမၸဏီကားေတြကေတာ့လမ္းလုပ္ဖို႔ ၀န္းထမ္းၾကိဳပို႔တာတို႔သြားေနမွာပဲ အဲေတာ့ကို္ယ္ဆီကကားကို ၿပန္ ေကာက္ရင္ ဒီဘဲၿပန္ေရာက္မွာပဲမထူးဘူးေလ ဒါေၾကာင့္ေကာက္မေနေတာ့တာပါ။ ဒီကုမၸဏီကကားကေတာ့ ဒီလမ္းမွာသြားေနမွာပဲ သူတို႔အၿမင္ကမဟုတ္ေသးပါဘူး။ ေနာက္ကတၲားမွာလည္း ဒီဂိတ္ကကတၲားက ဒီနားမွာ အၾကီးဆံုးပဲ ဒီဂ်စ္တယ္ဆိုေတာ့ရာသီဥတုကမေကာင္းတာလည္းရွိမယ္။ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းတာလည္းရွိတတ္ပါတယ္။ ပ်က္တာ၊ မွားတာရွိရင္ေတာ့ကတၲားဆင္တဲ့ကုမၸဏီ ကိုခ်က္ခ်င္းေခၚၿပင္ပါတယ္။ လို႔ န၀ေဒးဂိတ္ကတာ၀န္ရွိသူ ကိုေပါက္(န၀ေဒးတံတားဂိတ္-မန္ေနဂ်ာ) ေၿပာၿပပါတယ္။
ယင္းေနလသစၥာကုမၸဏီမွာ ၿပည္-ေတာင္ကုတ္(၄၁)မိုင္ လမ္းပိုင္းကို ၂၀၁၀ ခုႏွစ္မွစတင္ကန္ထရိုက္ဆြဲ လုပ္ကိုင္ခဲ့ၿပီး ႏွစ္ေလးဆယ္လုပ္ကိုင္ခြင့္ရထားေၾကာင္း စတင္စဥ္မွယေန႔အခ်ိန္ထိၿပစ္ခ်က္တစ္စံုတစ္ရာ မရွိဘူးေသးေၾကာင္းသိရပါတယ္။
သတင္း ႏွင့္ ဓါတ္ပံု
ျပည္သတင္းလူငယ္.....
0 comments:
Post a Comment