Tuesday, September 23, 2014

အညတရမွတ္တမ္း(၉) သရ၀ဏ္(ျပည္)

Leave a Comment

အညတရမွတ္တမ္း(၉)
သရ၀ဏ္(ျပည္)

ဂီတနွင္.က်ြန္ေတာ္တို.မိသားစု
ကေလးဘ၀သည္တျဖည္းျဖည္းကုန္လြန္သြား၏ ။ က်ြန္ေတာ္သည္ ခုနစ္တန္း ရွစ္တန္း ၊ကိုးတန္း ေက်ာင္းသားျဖစ္လာ၏ ။ က်ြန္ေတာ္နွင္.က်ြန္ေတာ္.အစ္ကိုေအာင္ေအာင္သည္ နွစ္နွစ္ၾကီး နွစ္နွစ္ငယ္ျဖစ္ရာ က်ြန္ေတာ္ .အသက္ (၁၃)နွစ္ တြင္ သူသည္ ( ၁၅) နွစ္ရွိေနေပျပီ ။ သူသည္ထိုအခ်ိန္တြင္ၾကီးေကာင္၀င္သြား၍လားမသိ က်ြန္ေတာ္တို.ကေလးမ်ားနွင္.သိပ္မတြဲေတာ.ေခ် ။ သူ.ကိုယ္သူလူပ်ိဳဂိုက္ဖမ္းကာ ညေနေစာင္းသည္နွင္. ေရမိုးခ်ိဳးဖီးလိမ္းျပင္ဆင္၍ လမ္းမေတာ္လမ္းဘက္မွ သူ.အေပါင္းအသင္း အသစ္မ်ားဆီသို.သြားကာ ကာလသားလိုလိုဘာလိုလိုလုပ္ေနေလ.ရွိသည္ ။ က်ြန္ေတာ္တို.ကေတာ.ကေလးဘ၀မွာပဲရွိေသး၍ သူ.ကိုအရင္ကအတိုင္း ငါးသြားမ်ွားရန္ ၊ ၾသဇာသီးသြားခိုးရန္ ၊ရုပ္ရွင္ခိုးၾကည္.ရန္ေခါ ္ပါ၏ ။သို.ေသာ္ ေအာင္ေအာင္ကား က်ြန္ေတာ္တို. ကမ္းလွမ္းခ်က္ကိုခါတိုင္းတြင္ အားရ၀မ္းသာလက္ခံေလ.ရွိေသာ္လည္းယခုအခါတြင္ သူနွင္.က်ြန္ေတာ္တို.သည္ဘက္မတန္ဘိသည္.အလား ကေလးကလားအလုပ္မ်ားကိုသူနွင္.မပါတ္သက္ေတာ.သည္.သဖြယ္ သူ.ကိုယ္သူလူပ်ိဳလုပ္ေနပါေတာ.သည္ ။ ထို.ေၾကာင္.က်ြန္ေတာ္တို.အဖြဲ.ထဲမွ ေအာင္ေအာင္နွင္. ေဇာ္မင္းတိုးကိုထုတ္ပါယ္လိုက္ေလသည္ ။ က်ြန္ေတာ္တို.၏ေခါင္းေဆာင္ၾကီး ကိုေခါင္းၾကီးလည္းမရွိ ၊ ေအာင္ေအာင္နွင္.ေဇာ္မင္းတိုးလည္းက်ြန္ေတာ္တို.အဖြဲ.မွာမပါေတာ.သျဖင္. က်ြန္ေတာ္တို.သည္ ယခင္ကလိုစည္းလံုးညီညြတ္ေသာ ကေလးယူနိုက္တက္ အသင္းမဟုတ္ေတာ.ပဲ နီးစပ္ပါတ္သက္ရာ ေလးေငါးေယာက္တစ္ဖြဲ.ဖြဲ.ကာ ေျပာက္ၾကား နည္းျဖင္.သာ ကိုယ္.အဖြဲ.အလိုက္ရွင္သန္ရေလသည္ ။ က်ြန္ေတာ္.အစ္ကို ေအာင္ေအာင္သည္ ငယ္စဥ္ကပင္ ဒရမ္တီးရတာ၀ါသနာပါသည္ ။ညစဥ္ညတိုင္း က်ြန္ေတာ္တို.ေမာင္နွစ္မမ်ားသည္ သီခ်င္းဆိုတမ္းကစားေလ.ရွိသည္ ။ထိုစဥ္ကမင္းမင္းလတ္၏ အေပါ ္ထပ္နဲ.ေအာက္ထပ္ဇာတ္လမ္း စီးရီးသည္အလြန္ေခတ္စားေနပါသည္ ။ အေပါ္ထပ္နဲ.ေအာက္ထပ္ဇာတ္လမ္း ၊ကပ္ပလီမေလး ၊ တိမ္ေနွာင္းလြန္စမိုး၀သန္ စသည္.သီခ်င္းမ်ားေခတ္စားေနပါသည္ ။ က်ြန္ေတာ္တို.သည္ မင္းမင္းလတ္သီခ်င္းမ်ားကိုတစ္ပုဒ္ျပီးတစ္ပုဒ္ေအာ္ဆိုၾကရာ က်ြန္ေတာ္.အစ္ကိုေအာင္ေအာင္က စကၠဴဘူးေလးမ်ားကို ေမွာက္၍ ၀ါးတူျဖင္.ေခါက္ကာ ဒရမ္တီးပါသည္ ။ သူသည္စကၠဴဘူးမ်ားကို တကယ္.ဒရမ္အစစ္ကဲ.သို.ထင္မွတ္ကာ စိတ္ပါလက္ပါတီးခတ္ေလ.ရွိသည္ ။ဤသို.တီးခတ္ေနသည္ကို က်ြန္ေတာ္တို. ေဘးအိမ္မွ Elysium ေတးဂီတအဖြဲ.မွ သတိထားမိကာ တစ္ခါတစ္ရံ သူတို.၀ိုင္းတြင္ဒရမ္တီးရန္လာေခါ ္ပါသည္ ။ ထိုသို.ျဖင္. ကိုေအာင္သည္ ဘယ္သူ.ဆီမွာမွ သင္တန္းမတက္လိုက္ရပဲ ကိုယ္.ဘာသာ self tought သင္ယူကာ ဒရမ္ေကာင္းေကာင္းတီးတတ္သြားပါသည္ ။က်ြန္ေတာ္တို.ျပည္ျမိဳ.တြင္ Elysium ေတးဂီတ မွာ ေတးေရးဆရာသုခမိန္လွိုင္၏ညီမ်ားတည္ေထာင္ထားေသာ ေတးဂီတ၀ိုင္းျဖစ္ပါသည္ ။ထိုအဖြဲ.နွင္.အျပိဳင္နာမည္အၾကီးဆံုး တီး၀ိုင္းမွာ ထြက္ေပါက္ေတးဂီတဟုလူသိမ်ားသည္. Exit Music Band ျဖစ္ပါသည္ ။ ထြက္ေပါက္ေတးဂီတသည္ နာမည္အေက်ာ္ၾကားဆံုးကာလတြင္ နွစ္ဖြဲ.ကြဲသြားပါသည္ ။ထြက္ေပါက္မွခြဲထြက္လိုက္သူမ်ားသည္ Music Men ဟူေသာအမည္ျဖင္. ေတးဂီတအဖြဲ.သစ္တည္ေထာင္လိုက္ပါသည္ ။ ထိုစဥ္ကဂီတအဖြဲ.မ်ား ျပည္ျမိဳ.တြင္ အေတာ္ေခတ္စားပါသည္ ။ Elysium နွင္. Exit အဖြဲ.တို.အျပင္ Holy Stars အဖြဲ. C.A.M.S အဖြဲ.တို.ရွိၾကပါသည္ ။ တီး၀ိုင္းမ်ားရပ္တည္ပံုမွာ က်ြန္ေတာ္တို.ျပည္ျမိဳ.တြင္ မဂၤလာေဆာင္က်င္းပလ်င္ ျမိဳ.ခံတီး၀ိုင္းတစ္၀ိုင္းေတာ.အျဖစ္မေန ထည္.သြင္းဧည္.ခံေဖ်ာ္ေျဖပါသည္ ။ တီး၀ိုင္းတစ္၀ိုင္းမွမပါေသာမဂၤလာေဆာင္သည္ အေတာ္မ်က္နွာငယ္ပါသည္ ။ဤအစဥ္အလာမွာ ၁၉၉၃ ေလာက္အထိျပည္ျမိဳ.နွင္.အနီးတ၀ိုက္ျမိဳ.ရြာမ်ားတြင္တည္ျမဲေနပါသည္ ။ မဂၤလာေဆာင္အျပင္ တပ္မေတာ္တပ္ရင္းတပ္ဖြဲ.မ်ားမွလည္း ေရွ.တန္းျပန္ေဖ်ာ္ေျဖပြဲမ်ားကို တပ္ထဲတြင္ က်င္းပၾကရာ ျပည္ျမိဳ.မွတီး၀ိုင္းအဖြဲ.မ်ားကိုငွားရမ္းေဖ်ာ္ေျဖေစပါသည္ ။ ျပည္စြယ္ေတာ္လွည္.လည္ပြဲ ၊ေပါင္းတည္စြယ္ေတာ္ ၊ပ်ဥ္းမနားနွစ္က်ိပ္ရွစ္ဆူဘုရားပြဲမ်ား တြင္ပင္ျပည္ျမိဳ.မွတီး၀ိုင္းမ်ား ပါ၀င္သီဆိုတီးမွုတ္ၾကရပါသည္ ။တီး၀ိုင္းအဖြဲ.သားမ်ားသည္ ရန္ကုန္ကက္ဆက္ေခြေတးဂီတေလာကတြင္ေပါက္ေနေသာ သီခ်င္းမ်ားကို တီးခတ္ေဖ်ာ္ေျဖၾကျခင္းျဖစ္သည္ ။ နိုင္ငံေက်ာ္အဆိုေတာ္ကိုခင္၀မ္းသည္ ရန္ကုန္သို.တက္၍ သူ.စီးရီးအတြက္အသံသြင္း ( Recording ) ရန္ရွိေသာအခါ သက္တန္.တံတားအဖြဲ. ( Rainbow Bridge Music Band ) ဟုအမည္ေပးကာျပည္ျမိဳ.ေပါ ္ရွိတီး၀ိုင္းမ်ားမွ ဂီတသမားမ်ားကိုရန္ကုန္သို.ေခါ ္သြားေလ.ရွိပါသည္။ ျပည္မွာေဆာင္း ၊ နွင္းဆီျဖဴရဲ.အေ၀းကလူတစ္ေယာက္ စေသာ ေအာင္ျမင္သည္.စီးရီးမ်ားကို ျပည္မွအဖြဲ.မ်ားျဖင္. ရန္ကုန္တြင္အသံသြင္းခဲ.ျခင္းျဖစ္သည္ ။ေနာင္တြင္ ကစားမလားနားမလား ၊လိပ္ျပာလြင္ျပင္ စသည္.သီခ်င္းေခြမ်ားသြင္းေသာအခါ ျပည္ျမိဳ.မွလူမ်ားနွင္.ပင္ TEETH ဆိုေသာ အမည္ျဖင္.အသံသြင္းပါသည္ ။ TEETH အဖြဲ.တြင္က်ြန္ေတာ္.အစ္ကိုၾကီး ကိုေအာင္ၾကည္စိုး မွာ ေဘ.(စ္)ဂစ္တာသမားျဖစ္လာပါသည္ ။သူက C.A.M.S ေတးဂီတအဖြဲ.တြင္လည္း Bass ဂစ္တာတီးပါသည္ ။
ျပည္ျမိဳ.တြင္ထြက္ေပါက္ေတးဂီတ နွစ္ဖြဲ.ကြဲေသာအခါ ဒရမ္တီးခတ္ေသာ ကိုေအးသိန္း(ေခါ ္)ကိုခင္ေမာင္ေအးမွာ မူလထြက္ေပါက္ေတးဂီတအဖြဲ.တြင္ေနရစ္ခဲ.ပါသည္ ။ အသစ္ဖြဲ.လိုက္ေသာ Music Men ေတးဂီတမွာ ဂစ္တာသမား ၊ ကီးဘုတ္သမား ၊ အဆိုေတာ္စသည္ျဖင္. အစံုအလင္ရွိေသာ္လည္း ဒရမ္တီးခတ္မည္.သူလိုေနပါသည္ ။ တစ္ျမိဳ.လံုးမွာလည္းဒရမ္တီးတတ္သူမ်ားသည္ သူ.အဖြဲ.နွင္.သူလက္ရွိတီးခတ္ေနသူမ်ားသာျဖစ္ေနပါသည္ ။ လူသစ္ရွာလို.မရနိုင္ေအာင္ျဖစ္ေနပါသည္ ။ ထိုအေျခအေနတြင္က်ြန္ေတာ္.အစ္ကိုလတ္ ေအာင္ေအာင္ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နွင္.ဒရမ္တီးတတ္ေသာသတင္းကို Music Men အဖြဲ.မွသတင္းရသြားပါသည္ ။ သူတို.တီး၀ိုင္းတဖြဲ.လံုးက်ြန္ေတာ္တို.အိမ္သို.လိုက္လာကာ ေအာင္ေအာင္အားသူတို.အဖြဲ.တြင္ ဒရမ္တီးခတ္ခြင္.ျပဳဖို.မိဘမ်ားကိုလာေရာက္ခြင္.ေတာင္းပါသည္ ။ ျပသနာမွာေအာင္ေအာင္သည္အလြန္ငယ္ေနေသးျခင္းျဖစ္သည္ ။ သူသည္ထိုစဥ္က ရွစ္တန္းေက်ာင္းသားပင္ရွိပါေသးသည္ ။ က်ြန္ေတာ္.မိဘမ်ားသည္ အနုပညာအလုပ္ကို တားဆီးပိတ္ပင္တတ္ေသာ၀ါသနာမရွိပါ ။ ကိုယ္၀ါသနာပါတာကိုလုပ္ဖို.ခြင္.ျပဳပါသည္ ။ ေက်ာင္းစာကိုသာမလစ္ဟင္းေစရန္သတိေပးပါသည္ ။ ဤသို.ျဖင္. က်ြန္ေတာ္.အထက္မွ အကိုလတ္ ေအာင္ေအာင္သည္ ကေလးသာသာဘ၀မွာပင္ျပည္ျမိဳ.၏ ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲတီး၀ိုင္းၾကီးတြင္ အတီးသမား ( Player ) တစ္ေယာက္ျဖစ္လာပါသည္ ။ တီး၀ိုင္းၾကည္.သူမ်ားသည္ ကေလးတစ္ေယာက္ဒရမ္တီးေနတာကိုအထူးတဆန္းလာၾကည္.ေလ.ရွိပါသည္ ။ က်ြန္ေတာ္ကေလးဘ၀မွာပင္ရွိေနေသာအခ်ိန္တြင္ က်ြန္ေတာ္.အစ္ကိုနွစ္ေယာက္သည္ ျမိဳ.ေပါ ္ရွိတီး၀ိုင္းနွစ္၀ိုင္းတြင္ ဂစ္တာသမား နွင္.ဒရမ္သမားမ်ားျဖစ္လာၾကပါသည္ ။ က်ြန္ေတာ္.အစ္မ မသီတာေမကလဲအားက်မခံ Holy Stars ေတးဂီတအဖြဲ.တြင္ အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္အေနနွင္.ပါ၀င္ရာ ေမာင္နွမသံုးေယာက္မွာမတူညီေသာတီး၀ိုင္းသံုးခုတြင္အဖြဲ.၀င္မ်ားျဖစ္ေနခဲ.ပါသည္ ။ဤသည္မွာအေမ.၏ဖခင္က်ြန္ေတာ္.အဘိုးဦးျမေမာင္ဘက္မွပါလာေသာ ဂီတမ်ိဳးရိုးျဖစ္ဟန္တူေပသည္ ။
က်ြန္ေတာ္၏ဖခင္
က်ြန္ေတာ္၏မိခင္အေၾကာင္းကို အေတာ္မ်ားမ်ားေဖာ္ျပခဲ.ျပီးျဖစ္ရာ ဖခင္ၾကီးအေၾကာင္းကိုေဖာ္ျပရန္လိုအပ္လာမည္ျဖစ္သည္ ။ က်ြန္ေတာ္.ဖခင္သည္သူ.ဖခင္ၾကီး ဦး၀ိန္၏အေမြျဖစ္ေသာ ဓါတ္ပံုရိုက္ကူးျခင္းကိုအလြန္၀ါသနာပါသျဖင္. ဖခင္အေမြကိုဆက္ခံသူျဖစ္သည္ ။ သို.ေသာ္အေဖသည္ အဘိုးလို တစ္ေနကုန္အိမ္တြင္ထိုင္၍ ဓါတ္ပံုစတူဒီယိုတြင္ ျငိမ္ျငိမ္ကေလး ဓါတ္ပံုရိုက္ေနသူမဟုတ္ပါ ။အေဖကအျပင္ေလာကသို.သြားလာေနရတာကို၀ါသနာပါသည္ ။ ဓါတ္ပံုရိုက္ရတာ၀ါသနာပါသည္ ။ စာေရးရတာ၀ါသနာပါသည္ ။ထို.ေၾကာင္.အေဖသည္အဘိုးဆံုးေသာအခါဓါတ္ပံုဆိုင္ကိုျဖဳတ္လိုက္ျပီး သတင္းေထာက္ဘ၀သို.ေျခစံုပစ္၀င္လိုက္ပါသည္ ။သတင္းေထာက္ဘ၀သည္အစပိုင္းတြင္မဆိုးေသးပါ ။ ဦးေန၀င္း ၁၉၆၂ ခုနွစ္အာဏာမသိမ္းခင္ ကာလအထိ ပုဂၢလိကသတင္းစာမ်ား လြတ္လပ္စြာထုတ္ေ၀ခြင္.ရွိသျဖင္. အေဖ.တြင္ေရးကြက္မ်ားပါသည္ ။ေနာက္ေတာ. ဦးေန၀င္းအစိုးရက သတင္းစာမ်ားကိုျပည္သူပိုင္းသိမ္းလိုက္ေသာအခါ ေရးစရာအကြက္အကြင္းရွားသြားပါသည္ ။ အေဖသည္ အလြန္သြက္လက္စြာသြားလာနိုင္သူတစ္ဦးျဖစ္ျပီး အလြန္ေအးေဆးကာ စကားအလြန္နည္းပါသည္ ။ သူသည္ ပိန္ပိန္ပါးပါးျဖစ္ျပီးက်ြန္ေတာ္နွင္.အလြန္ရုပ္ခ်င္းဆင္သည္ဟုအမ်ားကေျပာၾကပါသည္ ။
က်ြန္ေတာ္ငယ္စဥ္က ကေလးဥာဏ္ျဖင္. တလြဲနားလည္ထားေသာစကားတစ္ခြန္းရွိသည္ ။ထိုစကားမွာ က်ြန္ေတာ္.အေမက နင္တို.အေဖပိုက္ဆံသြားရွာသည္ ။ သားတို.အေဖပိုက္ဆံသြားရွာသည္ဟူေသာစကားကိုမၾကာခနေျပာပါသည္ ။ အေဖျပန္လာေသာအခါမွ ေငြေၾကးအဆင္ေျပေသာသေဘာကိုရည္ညြွန္းသည္ထင္ပါသည္ ။ သို.ေသာ္ က်ြန္ေတာ္.ကေလးအသိဥာဏ္ထဲ၀ယ္ အေဖပိုက္ဆံရွာေနသည္ဟုအေမကေျပာလိုက္တိုင္း စိတ္ထဲ၌ျမင္ေယာင္လာသည္မွာ အေဖသည္အမွိုက္ပံုတကာသို.ေလ်ွာက္သြားလ်က္ အမွိုက္မ်ားကိုေမြွေနွာက္ကာ ပိုက္ဆံမ်ားကိုေတြ.လိုေတြ.ညားလိုက္လံရွာေဖြေကာက္ယူေနသည္ဟူေသာ အသိျဖစ္ပါသည္ ။ထိုအသိသည္ကေလးဘ၀တစ္ေလ်ွာက္လံုး ထင္ျမင္ေနျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။ထို.ေၾကာင္.အေဖအိမ္ျပန္္ေနာက္က်လ်င္က်ြန္ေတာ္စိတ္မေကာင္းပါ ။မိုးေတြရြာေနလ်င္ က်ြန္ေတာ္.အေဖသည္ မိုးရြာထဲတြင္ အမွိုက္ပံု၌ရွိေနသည္ဟုထင္ျမင္မိေသာေၾကာင္.ျဖစ္ပါသည္ ။တစ္ခါတစ္ရံတြင္အေဖသည္ အိမ္မွထြက္သြားျပီး ေလးငါးေျခာက္ရက္ေပ်ာက္ေနပါသည္ ။ က်ြန္ေတာ္ေလးနွစ္သားအရြယ္က အေဖသည္အိမ္မွထြက္သြားျပီးဆယ္ရက္ခန္.ၾကာသည္အထိျပန္မလာသျဖင္. ကေလးအရြယ္သာရွိေသးေသာက်ြန္ေတာ္.အစ္မနွစ္ေယာက္သည္ အေဖ.ဓါတ္ပံုေလးကိုကိုင္ကာ အိမ္ေရွ.မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္မွ ျပည္(၂)ရဲစခန္း သို.သြားေရာက္ကာ လူေပ်ာက္တိုင္ေလသည္ ။စခန္းမွူးသည္ ေသေခ်ာစစ္ခ်က္ယူကာ သမီးတို.အေဖဓါတ္ပံုျပပါဦးဟုေမးလိုက္၏ ။ အစ္မၾကီး သည္အေဖ.ဓါတ္ပံုကိုျပလိုက္ေသာအခါစခန္းမွဴးသည္ဓါတ္ပံုကိုေသေသခ်ာခ်ာၾကည္.လိုက္၏ ။ ထို.ေနာက္စခန္းမွူး၏မ်က္နွာမွာတျဖည္းျဖည္းျပံဳးလာျပီး ေနာက္တဟားဟားရယ္ကာ
“ နင္တို.အေဖကမေပ်ာက္ပါဘူးဟ ၊ ခုမနက္ကတင္ ငါဘူတာေရွ.မွာေတြ.ခဲ.ပါေသးတယ္ ၊သြားသြားကေလးေတြအိမ္ျပန္ၾက ၊နင္းအေဖကိုေတြ.ရင္ ဦးေလးအိမ္ျပန္လြွတ္လိုက္မယ္ “ ဟုေျပာပါသည္ ။ ထိုေန.တြင္ပင္အေဖသည္ျပံဳးျပံဳးၾကီးျဖင္.အိမ္သို.ျပန္လာပါသည္ ။သမီးမ်ားရဲစခန္းတြင္လူေပ်ာက္သြားတိုင္ေသာသတင္းအေဖ.ဆီေရာက္သြားသည္ထင္သည္ ။
။ ေျကးမံု ၊ ဟံသာ၀တီ ၊ အေထာက္ေတာ္စေသာ သတင္းစာမ်ားတြင္ ျပည္ျမို.နယ္သတင္းေထာက္အျဖစ္ သတင္းေရးသားျခင္းသက္သက္ျဖင္.အသက္ေမြးကာ က်ြန္ေတာ္တို.ညီအစ္ကိုေမာင္နွမ ခုနွစ္ေယာက္ကိုရွာေဖြ ေက်ြးေမြးခဲ.ပါသည္ ။မနက္မိုးလင္းလ်ွင္ သူ၏လက္စြဲေတာ္ ရာရွီကာ တစ္ပါတ္နြမ္းကင္မရာေလး ထည္.ထားေသာ အိတ္ကေလးကိုလြယ္ကာ အိမ္မွထြက္သြားပါသည္ ။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ ရဲစခန္း ၊ တရားရံုး ၊ အက်ဥ္းေထာင္ စေသာ ေနရာမ်ားသို. သတင္းလိုက္ရန္ သြားေရာက္ျပီးတစ္ေန.လံုးလမ္းေပါ ္တြင္အခ်ိန္ကုန္ပါသည္ ။ ညေနေစာင္းတြင္မွ အိမ္ျပန္လာကာ သူရလာေသာ သတင္းမ်ားကို ဖူးစကက္ စာရြက္ေပါ ္တြင္ က်က်နန ခ်ေရးပါသည္ ။သတင္းဓါတ္ပံုမ်ားကိုလည္း အိမ္ရွိ Dark Room ေခါ ္ဓါတ္ပံုကူးသည္. အခန္းထဲသို.၀င္ကာ ကိုယ္တိုင္ကူးပါသည္ ( ဖလင္ေခတ္ျဖစ္ပါသည၊္္ Digital ကင္မရာမ်ားမေပါ ္ေသးပါ) ထိုသို. သတင္းဓါတ္ပံုနွင္. သတင္းမ်ားေရးသား ျပီးေသာအခါ က်ြန္ေတာ္၏တာ၀န္က်ေရာက္လာပါသည္ ။ ၎မွာ တျခားမဟုတ္ ည (၁၀)နာရီထြက္မည္. ျပည္-ရန္ကုန္ အျမန္ရထားစာတိုက္တြဲဆီသို.သြားျပီး အေဖ.သတင္း ေရးသားထားေသာ စာအိတ္ကို မီးရထားစာတိုက္ပံုးထဲသို.ထည္.ရျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။ ထိုစဥ္က အျမန္ေခ်ာပို. ဆိုတာလည္းမေပါ ္ေသးပါ ။ အီေမးလ္တို. ဖက္(စ္) တို.ဆိုတာ ျကားေတာင္မျကားဖူးပါ ( ယခုဤစာမူကို က်ြန္ေတာ္.အိမ္မွာေရးကာ News Watch ဂ်ာနယ္တိုက္သို. အီးေမးလ္ျဖင္. ပို.ျခင္းျဖစ္ပါသည္ )။
သတင္းတစ္ပုဒ္ကို ခဲရာခဲဆစ္ သတင္းစာတိုက္သို.ပို.ရျခင္းျဖစ္သည္ ။ ထိုသို.ခဲရာခဲဆစ္ ပို.ရျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္း အစိုးရပိုင္သတင္းစာျဖစ္သျဖင္. နယ္သတင္းမ်ားမွာ ေဖာေဖာသီသီပါခြင္.မရရွာပါ သံုးပုဒ္ ပို.မွ တစ္ပုဒ္ေလာက္ပဲသံုးပါသည္ ။ အေဖသည္ လခစားလဲမဟုတ္ေသာ ေကာ္လံစား Freelance သတင္းေထာက္ျဖစ္ ၍ ၀င္ေငြပံုမွန္မရွိပဲ ခ်ို.ခ်ို.ငဲ.ငဲ.ျဖင္. က်ြန္ေတာ္တို.ရပ္တည္ရပါသည္ ။ အေဖ ရိုးသားသည္ကိုသိေသာ က်ားပ်ံမေကာက္ေဆးေပါ.လိပ္ခံုပိုင္ရွင္ ဦးအုန္းေမာင္နွင္. အျခားအေဖ.မိတ္ေဆြမ်ားကေစာင္မျကည္.ရွုျကေသာ္လည္းအေဖသည္ သူတစ္ပါးအားအပူကပ္ခဲလွပါသည္။ ေငြေျကးျပတ္လတ္သည္.အခါမ်ားတြင္ အေဖ. YASHIKA ကင္မရာေလးသည္ အေပါင္ဆိုင္သို. မျကာခန ေရာက္သြားတတ္ပါသည္ ။ ပိုက္ဆံအဆင္ေျပသည္နွင္. အေမသည္ အေဖ.ကင္မရာေလးကို အရင္ဆံုးသြားေရြးေစပါသည္ ။ ေနာက္မွ တျခားလိုအပ္တာမ်ားကို၀ယ္ပါသည္ ။ အေဖဆံုးေသာအခါ က်ြန္ေတာ္သည္ အေမ.ဆီမွ ထိုကင္မရာေလးကိုေတာင္းကာ အိမ္တြင္အမွတ္တရ ဗီရိုထဲသို.ထည္.ကာ အျမတ္တနိုးသိမ္းထားလိုက္ပါသည္ ။
ထိုသို. ျကပ္တည္းစြာ ေနထိုင္လာေသာတစ္ေန.ေသာညေနခင္းအခါ၀ယ္ အေဖသည္ အိမ္မွာထိုင္၍ သတင္းတစ္ပုဒ္ကိုေရးေနပါသည္ ။သတင္းမွာ လမ္းေဘးတြင္ ရပ္ထားေသာကားျကီးတစ္စီးအေျကာင္းျဖစ္သည္ ။ ထိုကားထဲတြင္ ေမွာင္ခိုပစၥည္းေတြပဲပါသလား၊ ဒါမွမဟုတ္ လမ္းစည္းကမ္းယာဥ္စည္းကမ္းကိုပဲေဖာက္ ဖ်က္သလားက်ြန္ေတာ္မမွတ္မိေတာ.ပါ။ အေဖသည္ ထိုေလာ္ရီကားျကီးကို ဓါတ္ပံုရိုက္လာသည္ဆို၏။ ထိုေခတ္ကေမွာင္ခိုကုန္ပစၥည္းမ်ားကို ဆိုရွယ္လစ္ဥပေဒအရ ဖမ္းလို.ရေသာေခတ္ျဖစ္သည္။ခနျကာေသာအခါ က်ြန္ေတာ္တို.ျမို.မွ လူသိမ်ားေသာ တရုတ္လူမ်ိုး ကုန္သည္သူေဌးတစ္ေယာက္သည္ ပ်ာယီးပ်ာယာျဖင္.က်ြန္ေတာ္တို.အိမ္သို.ေရာက္လာ၏ ။ တရုတ္ျကီးသည္ ထိုသတင္းကိုမေရးဖို. ထိုဓါတ္ပံုကိုသက္ဆိုင္ရာသို.မတင္ျပဖို. က်ြန္ေတာ္.အေဖကို လာေရာက္ေတာင္းပန္ပါသည္ ။ ေခတ္စကားနွင္.ေျပာလ်ွင္ လာေရာက္ညွိျခင္းျဖစ္သည္ ။ က်ြန္ေတာ္.အေဖနာမည္မွာ ဦးပါ (ေခါ ္) ခင္ေဇာ္(ျပည္) ျဖစ္ပါသည္ ။
“ ဦးပါရယ္ ပိုက္ဆံ လိုသေလာက္ေျပာပါ က်ြန္ေတာ္ေပးပါ.မယ္ အဲဒိပံုေတာ. သက္ဆိုင္ရာကိုမပို.ပါနဲ. “ ဟုေသာတရုတ္ျကီး၏ စကားသံကိုက်ြန္ေတာ္ယခုအထိမွတ္မိေနပါသည္ ။ အေဖသည္ သူ.ကင္မရာထဲမွ ဖလင္လိပ္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္သည္ ။ ထို.ေနာက္ တရုတ္ျကီးအား
“ ေရာ. ခင္ဗ်ား ဓါတ္ပံု က်ြန္ေတာ္မသံုးေတာ.ဘူး စိတ္မပူနဲ.ေတာ.ဟုေျပာလိုက္ပါသည္ “
တရုတ္ျကီးသည္ ၀မ္းသာအားရျဖင္. “ ၀မ္းသာလိုက္တာ ဦးပါရယ္ က်ြန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ကန္ေတာ.ရမလဲေျပာပါ “ ဟု လွုိက္လွုိက္လွဲလွဲ ေျပာရွာပါသည္ ။ ထိုစဥ္ကက်ြန္ေတာ္တို.သည္ေငြေျကးအဆင္မေျပေသာအခိုက္ျဖစ္၍ အေဖ.စကားသံ ကို တစ္အိမ္လံုးကနားစြင္.ေနျကပါသည္ ။ အေဖဘယ္ေလာက္ေတာင္းမလဲ ။ ေငြသည္ အေဖ.ပါးစပ္မွ ထြက္မည္.ေခါ္ေစ်းတစ္ခုေပါ္တြင္သာတည္မီေနေတာ.သည္ ။ အေဖသည္ အေတာ္ျကာေအာင္စဥ္းစားေနျပီး မွ
“ ရပါတယ္ က်ြန္ေတာ္.ကို ဖလင္အလြတ္တစ္လိပ္ဖိုးေငြနွစ္ရာပဲေပးခဲ.ပါ “ ဟု ေျပာလိုက္ပါသည္ ။ တရုတ္လည္းေငြနွစ္ရာကို၀မ္းသာအားရေပးကာ ျပန္သြားပါသည္ ။ ထိုကိစၥနွင္.ပါတ္သက္၍ အေမနွင္.အေဖ အေတာ္စကားမ်ားလိုက္ျကေသးသည္ ။ စကားနဲေသာအေဖကေတာ. ဘာမွေထြေထြထူးထူး ရွင္းမျပပါ ။ ခေလးတစ္ေယာက္အေနျဖင္. လာဘ္ျကီးနွင္.လြဲသျဖင္. သေဘာမက်ေသာ္လည္း ျကီးျပင္းလာေသာအခါ အေဖ.စိတ္ဓါတ္ကို အံ.ျသေလးစားမိပါသည္ ။ အေဖသာ ထိုလူ.ထံမွ လာဘ္ေငြ ယူကာ မိသားစုကိုေက်ြးခဲ.ပါက ခေလးအေတြးျဖင္.ခနတာ၀မ္းသာမိမည္မွန္ေသာ္လည္း ဤသို.ေသာေဆာင္းပါးမ်ိုး ျကီးျပင္းလာေသာအခါေရးရဲမည္မဟုတ္ပါ ။ လိပ္ျပာသန္.စြာေနထိုင္မွု ၊ စာနယ္ဇင္းသမားတစ္ေယာက္ထားရွိအပ္ေသာ ကိုယ္က်င္.တရားကို အေဖသည္ အေကာင္းဆံုးဥပမာျဖင္. က်ြန္ေတာ္တို.ကိုသင္ျကားခဲ.ျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။ ထိုသို.ေသာ သာဓကမ်ိုး လဲအမ်ားျကီးရွိပါသည္ ။ ယုတ္စြအဆံုးအေဖသည္ ေဟာင္းနြမ္းေနေသာ ကင္မရာေလး ကို အသစ္တစ္လံုး၀ယ္ေပးဖို. ဘယ္သူနွင္.မွ ဘာအတြက္မွ အေပးအယူမလုပ္ခဲ.တာေသခ်ာပါသည္ ။ အေဖသာအလိုရွိပါက Canon / Nikon စေသာ ကမၻာ.အေကာင္းဆံုးကင္မရာမ်ား အိမ္မွာ ပံုေနေပလိမ္.မည္ ။ စင္စစ္ဆင္းရဲသားခိုကိုးရာမဲ.တို.၏မ်က္ရည္မွျဖစ္ေပါ ္လာေသာ အေကာင္းစားကင္မရာျကီးမ်ားကိုကိုင္၍လည္းသတင္းေထာက္တစ္ေယာက္၏ ဂုဏ္သိကၡာတက္လာမည္မဟုတ္ပါ ။သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္ အတြက္ သူဘာကင္မရာကိုင္သလဲဆိုတာထက္ သတင္းေလာကအတြက္ ဘယ္ေလာက္တာ၀န္ေျကသလဲဆိုတာနွင္.သာတိုင္းတာသင္.ပါသည္ ။ ကိုယ္.ေခ်ြးနည္းစာနွင္.ကင္မရာေကာင္းေကာင္း၀ယ္ကိုင္ျကသူမ်ားကိုကား အျပစ္ေျပာစရာမရွိပါ။ အေဖသည္အေတာ္ပင္ရိုးသား၍ အလိုေလာဘနည္းသူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္ ။ တစ္ခါက က်ြန္ေတာ္တို.အိမ္ေျခရင္းဘက္မွတိုက္အိမ္တစ္လံုးေဆာက္ရာ က်ြန္ေတာ္တို.အိမ္ဘက္သို.ေျမအနည္းငယ္က်ြံေနပါသည္ ။ အေဖက က်ြန္ေတာ္တို.ဘက္မွေျမကို ၎တို.ယူထားေၾကာင္းေဘးအိမ္မွအိမ္ပိုင္ရွင္ကိုေျပာေသာအခါ ထိုသူမ်ားသည္မေၾကနပ္ပဲ ေျမစာရင္း၇ံုးသို.သြားကာ ေျမတိုင္းစာေရးေခါ ္လာျပီး ေျမကိုတိတိက်က်တိုင္းပါသည္ ။ ထိုအခါအေဖေျပာသည္.အတိုင္း သူတို.တိုက္အိမ္သည္က်ြန္ေတာ္တို.ဘက္သို.တစ္ေပခြဲခန္. က်ဴးေက်ာ္ေဆာက္လုပ္ထားမိလ်က္သားျဖစ္ေနတာျငင္းမရေအာင္ေပါ ္လာပါသည္ ။ ထိုသူသည္ဤအခါမွပ်ာယိပ်ာယာျဖစ္ကာ ရပ္မိရပ္ဖမ်ားကိုပါေခါ ္လာကာက်ြန္ေတာ္.အေဖကိုလာညွိနွိုင္းပါသည္ ။ အေဖမေၾကနပ္လ်င္သူတို.တိုက္ၾကီးဖ်က္ရေတာ.မည္ျဖစ္သည္ ။ ရပ္ကြက္လူၾကီးမ်ားသည္ အေဖပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ေတာင္းမလဲဆိုတာကိုပဲ နားစြင္.ေနၾကပါသည္ ။အေဖသည္ အတန္ၾကာေအာင္စဥ္းစားေနျပီးမွ “ ရပါတယ္ ေဆာက္ျပီးသားကိုေတာ.ထားလိုက္ပါ ၊က်ြန္ေတာ္လည္းသာတယ္နာတယ္တြက္မေနေတာ.ပါဘူး၊ တစ္ျပားမွေပးမေနပါနဲ.ေတာ. “ ဟုေျပာလိုက္သည္ ။ရပ္ကြက္ထဲမွလူမ်ားသည္အံ.ၾသလြန္းသျဖင္.ကြယ္ရာတြင္အေမ.ဆီလာ၍တျဗစ္ေတာက္ေတာက္ေျပာၾကသည္ ။ အကယ္၍ က်ြန္ေတာ္တို.အိမ္သာသူတို.ဘက္သို.က်ဴးေနပါက က်ြန္ေတာ္တို.အိမ္ကို သူတို.ဖ်က္ခိုင္းေပလိမ္.မည္ ။ယခုလို သူတို.ေျမကက်ြန္ေတာ္တို.ဘက္သို.က်ဴးေနေသာအခါတြင္မူကားက်ြန္ေတာ္.အေဖသတင္းေထာက္ဦးပါ၏ဆံုးျဖတ္ခ်က္သည္ ကား အံ.ၾသစရာျဖစ္ေနပါေတာ.သည္ ။
ဆက္ရန္
သရ၀ဏ္(ျပည္)

တင္ဆက္...ျပည္သတင္းလူငယ္(ျပည္သတင္း)

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page