Monday, November 14, 2016

ဇမရွိရင္ ဇစ္မဆြဲနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဇရွိလို႔ ဇစ္ဆြဲလိုက္ျပီ

Leave a Comment


မရွိရင္  ဇစမဆြဲနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ရွိလို႔ ဇစဆြဲလိုက္ျပီ

ျပည္႔သဲေမာင္(ျပည္)
ကၽြန္ေတာ္ ျပည္႔သဲေမာင္ ျပည္သူမ်ားႏွင္႔ျပည္သတင္းထံ
သတင္းမ်ားျပန္လည္ေဖာ္ျပေရးသားေပးရန္ ေရာက္ရွိလာ
ပါျပီ ယခင္သတင္းေတြေရးသားေပးေနတာထက္ (၃)ဆပို
၍ ျပည္သူေတြကိုေပးဆပ္သြားမွာပါ။
အဲဒီလို သတင္းမ်ားေရးသားေဖာ္ျပရာတြင္ အမွားမ်ားပါရွိ
ပါက အျပဳသေဘာေဆာင္ကာ ေဝဖန္ေထာက္ျပေပးပါရန္
ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္လက္ရွိ အသုံးျပဳေနေသာ အေကာင္႔မ်ားသို႔
လာေရာက္အပ္ထားေသာ မည္သည္႔အေကာင္႔ကိုမဆိုလက္
ခံေပးလွ်က္ရွိပါသည္။
သို႔ပါေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ်သတင္းမ်ားအား အပ်က္
သေဘာၾကည္႔ကာ အရာအရာမေကာင္းျမင္ေသာ အေကာင္႔တု
မ်ားကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္၏လူ႔အခြင္႔အေရးအရ block သြားမွာပါ။
လူနဲ႔အေကာင္႔အတုနဲ႔တြဲျပီးသိရင္ေတာ႔ လူကိုယ္တိုင္သြားရိုက္ပါ
မည္။မွတ္ခ်က္။   ။၆၆ဃျဖင္႔အမႈလုံးဝမဖြင႔္ပါ။
အကယ္၍မ်ား ကၽြန္ေတာ္ေရးသားေသာသတင္းေၾကာင္႔ အျပစ္မ
ရွိသူ လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ ဌာနဆိုင္ရာတစ္ခုခုအား ဂုဏ္သိကၡာ
ထိခိုက္သည္ဟု ယူဆလွ်င္ ပုဒ္မ(၅၀၀)ျဖင္႔လည္းေကာင္း ၆၆ဃ
ျဖင္႔လည္းေကာင္းတရားဆြဲဆိုႏိုင္ပါတယ္လို႔ ဒီေနရာကေနေျပာခ်င္
ပါတယ္။
သတင္းဆိုတာ အရမ္းျမန္ဖို႔မလိုပါဘူး တိတိက်က် မွန္မွန္ကန္ကန္
ျပည္သူေတြထံေရာက္ဖို႔က အဓိကပါ ကၽြန္ေတာ္ေဖာ္ျပေသာ အခ်ိဳ႕
သတင္းမ်ားသည္ နာရီပိုင္းေနာက္က်လွ်င္ ေနာက္က်ပါမည္ ဒါေပမဲ႔
သတင္းေတာ႔ အတိအက် ျဖစ္ေစရပါမည္။
ကၽြန္ေတာ္ ျပည္သတင္းႏွင္႔အြန္လိုင္းစာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ ေဖာ္ျပ
ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင္႔ပတ္သက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တာဝန္အျပည္႔
အဝယူပါေၾကာင္းႏွင္႔ျဖစ္လာမည္႔ကိစၥမ်ားအား ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္းသြားမည္
ျဖစ္ေၾကာင္း။
သို႔ပါေသာေၾကာင္႔ ျပည္ျမိဳ႕ႏွင္႔အျခားျပည္ခရိုင္အတြင္းျဖစ္ေပၚေနေသာ
မႈခင္းသတင္းႏွင္႔အျခားသတင္းမ်ားအား ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကားေပး
ပါရန္အကူအညီေတာင္းခံအပ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ…………….။

အခ်ိန္နဲ႔တေျပးညီ ျပည္သူေတြအတြက္ ျပည္သတင္း

ျပည္႔သဲေမာင္(ျပည္)09-4236 71883

ျပည္ခရိုင္မႈခင္းႏွင္႔သတင္းစုံ

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page