Thursday, June 18, 2015

အရွက္ရွိၾကရဲ.လား သရ၀ဏ္(ျပည္)

Leave a Comment

အရွက္ရွိၾကရဲ.လား
သရ၀ဏ္(ျပည္)
အခ်ိဳ.လူတို.သည္ ဖင္ေပါ ္ေခါင္းေပါ ္ျဖစ္ျခင္းကိုအရွက္ဟူ၍ထင္ၾက၏ ။ အခ်ိဳ.သူတို.က အလွဴအိမ္မ်ားတြင္သြားေရာက္စားေသာက္ျခင္းကိုအရွက္ကင္းမဲ.ေသာလုပ္ရပ္ဟုကင္ပြန္းတပ္ၾက၏ ။ အခ်ိဳ.လူတို.ကား မိမိစိတ္ထဲတြင္ရွိသသမ်ွကိုလြတ္လပ္စြာျပဳမူေျပာဆိုျခင္းမ်ားကိုအရွက္မရွိျခင္းဟုသတ္မွတ္ၾကျပန္၏ ။ က်ြန္ေတာ္ကေတာ.ဤအခ်က္မ်ားကိုအရွက္ဟုမယူဆ ။ ဤကိစၥမ်ားသည္ အေပါ ္ယံအရွက္တရားမ်ားျဖစ္သည္ ။ မည္သူ.ကိုမွမထိခိုက္နိုင္ေသာကိစၥမ်ားျဖစ္သည္ ။ တကယ္.အရွက္တရားဟုက်ြန္ေတာ္ယူဆသည္က ကိုယ္.အက်ိဳးစီးပြားတခုထဲအတြက္အမ်ားျပည္သူအက်ိဳးစီးပြားကိုဖ်က္ဆီးျခင္းျဖစ္သည္ ။ မိမိအက်ိဳးအတြက္ အမ်ားေကာင္းက်ိဳးကိုနင္းေျချခင္းပဲျဖစ္သည္ ။ဘယ္သူေသေသငေတမာျပီးေရာဆိုသည္.စိတ္ဓါတ္မ်ားျဖစ္သည္ ။ ျမတ္စြာဘုရားေဟာထားေသာ အရွက္ဆိုသည္မွာ ဟီရိၾသတပၹတရားဟုေခါ ္သည္.မေကာင္းမွုလုပ္ရမည္ကိုရွက္ျခင္းေၾကာက္ျခင္းတို.ပင္ျဖစ္သည္ ။ ထိုအခါ လူတို.သည္ တကယ္အရွက္ရွိရဲ.လားဟု ယေန.ေခတ္အေျခအေနနွင္. ခ်ိန္ထိုးတိုင္းတာၾကည္.မိေလသည္ ။
လြန္ခဲ.ေသာဆယ္.ငါးနွစ္ခန္.ကျဖစ္သည္ ။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္.လက္ထက္ျဖစ္သည္ ။ စည္ပင္၀န္ၾကီးဌာနသည္ တနိုင္ငံလံုးရွိေစ်းမ်ားကို ကန္ထရိုက္ခရိုနီမ်ားနွင္.ေပါင္းျပီးအသစ္ျပန္ေဆာက္ေသာလုပ္ငန္းမ်ားကိုလုပ္ေနသည္ ။ ေစ်းအေကာင္းၾကီးမ်ားကိုဖ်က္ကာ နွစ္ထပ္ေစ်းဟုဆိုကာအသစ္ျပန္ေဆာက္သည္ ။ ထို.ေနာက္ ဆိုင္ခန္းမ်ားကို နွစ္ဆသံုးဆအျမတ္တင္ကာေရာင္းစားျခင္းျဖင္. အာဏာပိုင္ေရာ ၊ ခရိုနီပါအက်ိဳးရွိခဲ.ၾကသည္ ။ မူရင္းေစ်းသည္မ်ားမွာေတာ.ကိုယ္.ဆိုင္ခန္းမွေျပာင္းေပးလိုက္ရျပီး ေစ်းျပီးေသာအခါ မူလေပါက္ေစ်းထက္မ်ားစြာေပးကာအခန္းျပန္၀ယ္ၾကရသည္ ။ အခ်ိဳ.မွာလည္းအေရာင္းအ၀ယ္ေကာင္းေသာေျမညီထပ္ဆိုင္ခန္းမွသည္ အေရာင္းအ၀ယ္ပါးေသာ အေပါ ္ထပ္ဆိုင္ခန္းမ်ားဆီသို.ေရာက္သြားၾကသည္ ။ ေစ်းသည္မ်ားနွင္.ျမိဳ.ခံမ်ားအက်ိဳးမရွိေသာ္လည္း အာဏာပိုင္မ်ားအတြက္ခြင္ေကာင္းေကာင္းမိေနသျဖင္.တျမိဳ.ျပီးတျမိဳ.ေစ်းမ်ားကို တေစ်းျပီးတေစ်းအသစ္ေဆာက္ၾကသည္ ။ ခရိုနီနွင္.အာဏာပိုင္သည္ေထာျပီးရင္းေထာသည္ ။ ပြျပီးရင္းပြသည္ ။ ေစ်းသစ္ေဆာက္ရန္သူတို.အစီအမံကိုမနာခံေသာေစ်းမ်ားသည္ အခ်ိန္တိုအတြင္းမီးေလာင္ျပာက်သြားတတ္စျမဲျဖစ္သည္ ။ မီးေလာင္ျပီးေနာက္ မည္သို.မ်ွေစာဒကတက္၍မရပဲ ေစ်းသစ္စီမံကိန္းကိုေဖာ္ေဆာင္ခဲ.ၾကေပ၏ ။ ထိုစီမံကိန္းသည္ တေန.ေသာအခါတြင္ ျပည္ျမိဳ.သို.လည္းေရာက္လာ၏ ။ ျပည္ျမိဳ.ကမ္းနားလမ္းတြင္ရွိေသာ ေစ်းၾကီးမွာ အလြန္ၾကီးမားစည္ကားသည္ ။ ေစ်းရံုမ်ားမွာလည္းသူ.အတန္းလိုက္ ေလ၀င္ေလထြက္အလင္းေရာင္မွအစ အသြားအလာေကာင္းေအာင္ စနစ္တက်တည္ေဆာက္ထားသည္ ။ ထိုသို.အဘက္ဘက္မွအဆင္ေျပေနေသာေစ်းၾကီးကို အာဏာပိုင္တို.သည္ ခရိုနီကန္ထရိုက္မ်ားနွင္.ေပါင္းကာရိုက္စားခြင္တခုျပဳလုပ္လာသည္ ။လက္ရွိေစ်းၾကီးကိုျဖိဳ.ခ်ျပီး နွစ္ထပ္ေစ်းသစ္စီမံကိန္းလုပ္မည္ဟုေစ်းသားမ်ားကိုေခါ ္ေျပာသည္ ။ ေခါ ္ေျပာျခင္းမွာသေဘာတူညီခ်က္ေတာင္းျခင္းမဟုတ္ ။အသိေပးျခင္းျဖစ္သည္ ။ ေစ်းသူေစ်းသားမ်ားက သေဘာမတူဟုေျပာၾကသည္ ။ ဤေစ်းၾကီးမွာသက္တမ္းလဲမအိုမင္းေသး ၊အေဆာက္အဦမ်ားလဲခိုင္ခန္.ေသးသည္ ။ အဂၤရုပ္လဲေကာင္းသည္ ။ ဘာမွျပန္ေဆာက္ေနစရာမလိုဟုေစာဒကတက္ၾကသည္ ။ အာဏာပိုင္တို.ကလဲခြင္ရိုက္ထားျပီးျဖစ္သျဖင္. အစည္းအေ၀းေခါ ္ျပီးမၾကာမီမွာပင္ ကန္ထရိုက္မ်ားကိုေခါ ္လာကာ ေစ်းထဲတြင္ ပႏၷက္ရိုက္ သည္ (အမွန္ေတာ.ေစ်းသူေစ်းသားမ်ားကို အသိမေပးခင္ထဲက အာဏာပိုင္တို.သည္ ကန္ထရိုက္နွင္. ညွိျပီးခြင္ခ်ကာတခါတည္းေခါ ္လာျခင္းျဖစ္သည္ )။ ေစ်းသားမ်ားကသေဘာမတူေၾကာင္းေျပာျပီးအစည္းအေ၀းထိုင္ၾကသည္ ။ ေစ်းသူေစ်းသားမ်ားသေဘာမတူ ကန္.ကြက္ေသာေစ်းမွန္သမ်ွသည္ ေရနံေခ်ာင္းေစ်းၾကီးမးီေလာင္သလို မီးေလာင္ျပာက်သြားတတ္ေသာနမူနာရွိသျဖင္. မည္သို.လုပ္ၾကမည္နည္းဟုတိုင္ပင္ၾက၏ ။ မီးကင္းေစာင္.ရံုမ်ွျဖင္.မလံုေလာက္ေသာေၾကာင္. အားလံုးညီညြတ္ၾကလ်ွင္ ေစ်းၾကီးကို မူလညေနပိုင္း (၅)နာရီတြင္ေစ်းပိတ္ေသာ္လည္း မပိတ္ပဲ တညလံုးဆက္လက္ေရာင္းခ်ရန္ ။၂၄ နာရီေစ်းဆိုင္မ်ားဖြင္.လွစ္ျပီးဆႏၵျပရန္ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကသည္။ ဤသို.ျဖင္. စစ္အစိုးရလက္ထက္က ထူးထူးျခားျခားအာဏာဖီဆန္ပြဲၾကီးျပည္ျမိဳ.၌ျဖစ္ပြား၏ ။ ေစ်းသားမ်ားသည္ ေစ်းပိတ္ခ်ိန္ေရာက္လ်ွင္အိမ္မျပန္ပဲဆက္လက္ေရာင္းခ်ကာေစ်းတြင္ပဲညအိပ္ၾက၏ ။ ေရရွည္တြင္အာဏာပိုင္မ်ားကိုအံတုဖက္ျပိဳင္ဖို.ခက္ခဲလာမည္ကိုသိသျဖင္. ျပည္ျမိဳ.ေပါ ္ရွိ ဆရာေတာ္ ၊သံဃာေတာ္မ်ားကို အျဖစ္မွန္အားသြားေရာက္ေလ်ွာက္ထားအကူအညီေတာင္း၏ ။ ထိုအခ်ိန္တြင္နွစ္စဥ္က်င္းပျမဲျဖစ္သည္္. ျပည္ျမိဳ. ေတာရေက်ာင္းမ်ားဆြမ္းဆန္စိမ္းေလာင္းလွဴပြဲသို. ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ခင္ညြန္.သည္ ေနာက္လိုက္ေနာက္ပါမ်ားနွင္.ေရာက္ရွိလာ၏ ။ ထိုဆြမ္းဆန္စိမ္းေလာင္းပြဲတြင္ ဆရာေတာ္သံဃာေတာ္မ်ားက ျပည္ျမိဳ.ေစ်းၾကီးသည္ တျမိဳ.လံုး၏အားထားရာထမင္းအိုးၾကီးျဖစ္ေၾကာင္း ။ ထိုေစ်းၾကီးကိုအမီျပဳ၍ ဒကာဒကာမမ်ားစြာ စီးပြားရွာအသက္ေမြးရေၾကာင္း ။ရဟန္သံဃာမ်ားမွာလည္း ဒကာဒကာမမ်ား၏ ေထာက္ပံ.လွူဒါန္းမွုအေပါ ္ရပ္တည္ေနရပါေၾကာင္း၊ ေစ်းၾကီးမွာလည္း ခိုင္ခိုင္မာမာရွိေနေသးသျဖင္.အသစ္ေဆာက္ဖို.မလိုေသးပါေၾကာင္း ။ ေစ်းေဟာင္းဖ်က္၍ေစ်းသစ္ေဆာက္မည္ဆိုသျဖင္. ျပည္သူအမ်ားစိတ္ဆင္းရဲေနပါေၾကာင္း ၊ထိုစီမံကိန္းကိုတားဆီးေပးေစလိုေၾကာင္းမိန္.ၾကားၾကပါသည္ ။ထိုအခါ ဗိုလ္ခင္ညြန္.ကမည္သို.အမိန္.ေပးလိုက္သည္မသိ ၊ ေစ်းၾကီးကိုဖ်က္၍အသစ္ေဆာက္မည္.စီမံကိန္းရပ္တန္.သြားပါသည္ ။ ထိုအျဖစ္အပ်က္တြင္ ရွက္တတ္ပါက ခရိုနီနွင္.ေပါင္းကာ ျမိဳ.ကိုဒုကၡေပးရန္ၾကံခဲ.သူမ်ား ကိုယ္.ကိုယ္ကိုယ္သတ္ေသေလာက္ေအာင္ရွက္သင္.ပါသည္ ။ယခုေသာ္အေနမပ်က္အစားမပ်က္ၾကေပ ။ အရွက္ဆိုသည္မွာဘာကိုေခါ ္သလဲဟုေမးရမလိုျဖစ္ေနေပသည္ ။ ထိုကိစၥတြင္ဗိုလ္ခင္ညြန္.သည္ ျပည္ျမိဳ.တြင္အမွတ္တမွတ္ရရွိသြား၏ ။ က်ြန္ေတာ္.အျမင္တြင္ေတာ. ဤကိစၥမ်ားသည္ သူ.တပည္.မ်ားေဆာင္ရြက္ၾကသည္ျဖစ္ေစ တျပည္လံုးတြင္ရိုက္စားခြင္ခ်ေနၾကျခင္းမွာ သူခြင္.ျပဳထားေသာေၾကာင္.သာျဖစ္ရမည္ဟုေတြးမိသျဖင္.သိပ္ေတာ.ေက်းဇူးမတင္မိပါ ။ ေနာက္ထပ္ရိုက္စားခြင္တခုကိုလည္းေျပာပါဦးမည္ ။
ျပည္ျမိဳ.ကမ္းနားလမ္း ဟိႏၵဴဘုရားေက်ာင္းေဘးတြင္ ျမစ္ရွုခင္းကိုျမင္နိုင္ေသာ ေျမကြက္လပ္တခုရွိသည္ ။ ေခတ္အဆက္ဆက္ထိုေျမကြက္လပ္ကိုမည္သူကမ်ွမ်က္ေစာင္းမထိုးခဲ. ။တဦးတေယာက္ပိုင္ရယူဖို.စိတ္ကူးထဲမွာမထည္.ခဲ. ။ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္လွေသာဂ်ပန္ေခတ္မွာပင္ထိုေျမေနရာသည္အမ်ားပိုင္ျဖစ္ခဲ.သည္ ။ ခ်စ္တီးမ်ားေျမသိမ္းယာသိမ္းေနေသာေခတ္မွာပင္ထိုေျမသည္ ကြက္လပ္က်န္ခဲ.သည္ ။ သို.ေသာ္ဖက္ဆစ္ဂ်ပန္နွင္. ခ်စ္တီးကုလားထက္ဆိုး ေသာေခတ္သို.ေရာက္လာခဲ.ေလသည္ ။ န.အ.ဖ စစ္အစိုးရလက္ထက္တြင္ ဦးထိုင္ထိုင္ဆိုေသာျပည္ျမိဳ.မွတရုတ္သူေဌးတေယာက္သည္ အာဏာပိုင္မ်ားနွင္.ေပါင္းျပီးထိုေနရာကို ေျမဂရန္ေလ်ွာက္ယူလိုက္၏ ။ အာဏာပိုင္တို.နွင္.မည္သို.အေပးအယူလုပ္လိုက္သည္မသိ ။ ဒြတၱေဘာင္မင္းၾကီးလက္ထက္ (ေအဒီ ေျခာက္ရာစု) ေလာက္ကတည္းက အမ်ားပိုင္အျဖစ္ရွိခဲ.ေသာထိုေနရာသည္ န.အ.ဖ အစိုးရလက္ထက္တြင္ တရုတ္တေယာက္ပိုင္ဆိုင္သြားေလျပီ ။ ထိုသူသည္ သူရလိုက္ေသာေျမကြက္ေပါ ္တြင္ အခိုင္အမာ ကြန္ကရိအေဆာက္အဦၾကီးေဆာက္လိုက္ျခင္းျဖင္. ကမ္းနားလမ္းတြင္လမ္းေလ်ွာက္သူတို.သည္ ျမစ္ရွုခင္းကိုမျမင္ရေတာေပ ။ အရွက္တရားဟူသည္ မည္သည္.အရာနည္း ။ ရသင္.မရသင္.မစဥ္းစားပဲ ယူခဲ.သူလား ။ ေပးသင္.မေပးသင္.မစဥ္းစားပဲေပးခဲ.ၾကေသာ တကိုယ္ေကာင္းသမားအာဏာပိုင္ေတြလား ။ အရွက္ဟူသည္ ရွက္ရေကာင္းမွန္သိသူေတြနွင္.သာသက္ဆိုင္ေသာအရာမဟုတ္ ။ မဟုတ္တာလုပ္သူအားလံုးရွိရမည္.အရာျဖစ္သည္ ။ ယခုအခါ ပုဒ္မ (၁၈)ျဖင္.ေထာင္က်ေနေသာတက္ၾကြလွုပ္ရွားသူေရွ.ေနဦးျမင္.ေအးကေျပာသည္.စကားမွာမွတ္သားစရာေကာင္းသည္ ။
“ ခရိုနီတေယာက္ကဂရံေလ်ွာက္လို. ကမ္းနားကအမ်ားပိုင္ေျမတကြက္ကို ဂရံခ်ေပးတယ္ဆိုရင္ ၊ ဒီေနရာကေနကမ္းနားတစ္ေလ်ွာက္ ေရြေတာင္ျမိဳ.အထိ က်ြန္ေတာ္ဂရံေလ်ွာက္ခ်င္တယ္ ။ခင္ဗ်ားတို.ခ်ေပးမလား “
ထိုသို.ေမးခဲ.ေသာကိုျမင္.ေအး ေထာင္ထဲေရာက္သြားသည္ ။ ျမိဳ.ေျမကိုကာကြယ္ရန္ ၊ဧရာ၀တီျမစ္ရွုခင္းပ်က္သုဥ္းရျခင္းကိုကာကြယ္ရန္ ျပည္ျမိဳ.ခံမ်ား ၊ ဧရာ၀တီခ်စ္သူမ်ားအဖြဲ. ၊သဘာ၀ပါတ္၀န္းက်င္ထိမ္းသိမ္းသူမ်ားအဖြဲ.စသည္ျဖင္. တျမိဳ.လံုးဆႏၵျပကန္.ကြက္ခဲ.ေသာ္လည္းခရိုနီကေအာင္ပြဲခံခဲသည္။ ယခုအခါ ထိုေနရာကိုဧရာဦးခန္းမအျဖစ္ ငြားငြားစြင္.စြင္.ေတြ.ျမင္နိုင္ပါ၏ ။ လြွတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦး၀င္းျမင္.ကိုယ္တိုင္ကန္.ကြက္ေသာ္လည္းအရာမထင္ခဲ.သျဖင္. အထက္ပိုင္းအထိအေတာ္ ေပါက္ေရာက္ေသာ တရုတ္တေယာက္ဟုသာမွတ္ယူရေတာ.မည္ ။ ဤသည္ကားအရွက္မရွိလုပ္ခဲ.ၾကေသာ အကြက္မ်ားစြာထဲမွနမူနာတကြက္ပင္ရွိပါေသးသည္ ။
ထိုနမူနာသည္ ခရိုနီနွင္. စစ္အာဏာရွင္မ်ားကိုသေရတျမွားျမွားက်ေစ၏ ။ ဦးထိုင္ထိုင္၏ ေျမဂရံရယူနည္းေအာင္ျမင္သြားေသာအခါ ေနာက္ထပ္ရယူလိုသူတို.လည္းတဖြားဖြားေပါ ္ေပါက္လာေပ၏ ။ကမ္းနားလမ္းတေလ်ွာက္ေျမကြက္မ်ားကို မိဘေသသျဖင္.အေမြရလိုက္ေသာသားသမီးမ်ားသဖြယ္ ခရိုနီနွင္.အာဏာပိုင္တို.သည္ခြဲစိတ္ေ၀ျခမ္းၾကေပေတာ.၏ ။ ျပည္ခရိုင္ေအးခ်မ္းျဖိုးေကာင္စီ၏ ၃၀.၁.၂၀၀၁ ေန.စြဲပါ စာအမွတ္ ၃/၄၃-၁/ဦး ၆(-)အရ ျမိဳ.နယ္ေျမစာရင္းဦးစီးဌာနမွူူးမွဂရန္ေလ်ွာက္ရန္ခြင္.ျပဳခဲ.ေၾကာင္းသိရသည္ ။ ဂရန္ေလ်ွာက္ခြင္.ရသြားသူတို.မွာ စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးမ်ား၏ ေဆြမ်ိဳးေတာ္စပ္သူမ်ား ၊ ေပးနိုင္ကမ္းနိုင္နီးစပ္ပါတ္သက္သူခရိုနီနွင္.အာဏာပိုင္မ်ားသာျဖစ္သည္ ။ ျပည္ျမိဳ.ကမ္းနားလမ္းတြင္ယခုအခါ ဂရန္ရသူမ်ားက အေဆာက္အဦေဆာက္ရန္ အုတ္မ်ား ေက်ာက္မ်ားပင္ခ်ေနၾကေလျပီ ။ ထိုသူမ်ားလက္သို.သာ ကမ္းနားလမ္းမွေျမလြတ္ေျမရိုင္းအားလံုးက်ေရာက္သြားပါက ျမိဳ.သူျမိဳ.သားနွင္. ျပည္ျမိဳ.သို.လာလည္ေသာ ဧည္.သည္မ်ားမွာ ဧရာ၀တီျမစ္ရွုခင္း ၊ ေတာေတာင္ ရွုခင္း နွင္. ေရြွဘံုသာဘုရားရွုခင္း ၊ဖိုးဦးေတာင္ရွုခင္းကိုပင္ကမ္းနားမွ ၾကည္.နိုင္ျမင္နိုင္ေတာ.မည္မဟုတ္ေပ (ယခုပင္လ်င္ ဧရာဦးခန္းမေၾကာင္.ျမစ္ရွုခင္းျမင္ကြင္းပိတ္ေနေခ်ျပီ) ။ လူ.က်င္.၀တ္အရဤေျမေနရာမ်ားမွာလူထုအားလံုးနွင္.ဆိုင္ေသာေနရာျဖစ္သည္ ။ လူတစုအတြက္ဂရံခ်ထားေပးျခင္းကားလူ.က်င္.၀တ္အရ မလုပ္သင္.မလုပ္အပ္ေသာရွက္ဖြယ္ကိစၥသာျဖစ္ေပသည္ ။ ေပးသူကလည္းအရွက္မရွိ ၊ယူသူကလည္းအရွက္မရွိေသာ နိုင္ငံပိုင္ေျမကို ပုဂၢလိက ပိုင္ (ငါပိုင္ )လုပ္ၾကျခင္းျဖစ္၍အရွက္အကင္းမဲ.ဆံုးလုပ္ရပ္မ်ားစာရင္းတြင္ထည္.သြင္းသင္.ေပသည္ ။ျပည္ျမိဳ.ကမ္းနားလမ္းေျမဂရန္ေလ်ွာက္ကာ အပိုင္သိမ္းျခင္းကိစၥသာေအာင္ျမင္သြားလ်ွင္ ထိုကိစၥမွာေရွ.ေဆာင္လမ္းျပျဖစ္သြားကာျမန္မာတျပည္လံုးရွိျမိဳ.အသီးသီး၏ကမ္းနားလမ္းမ်ားမွာလည္းခရိုနီနွင္.အာဏာရွင္လက္ေအာက္သို. က်ေ၇ာက္မည္.အႏၱရာယ္အလြန္ၾကီးမားသြားျပီျဖစ္သည္ ။ေနာင္ေသာအခါ ရန္ကုန္ျမိဳ.တြင္ပင္ ကမ္းနားကိုမျမင္ရပဲ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာျဖစ္ရပ္မ်ားေပါ ္ထြန္းလာေပမည္ ။ လူထုသည္ျမစ္ရွုခင္းကိုျမင္လိုေတြ.လိုလ်ွင္ သူတို.ပိုင္ဆိုင္ေသာေျမကြက္ထဲသို.ေငြေပးျပီး၀င္ၾကည္.ရမည္.အေပါက္မ်ိဳးျဖစ္ေပသည္ ။ ရွက္တတ္လ်ွင္ပါ၀င္ပါတ္သက္သူအားလံုး ကိုယ္.မ်က္နွာကိုယ္ဓါးနွင္.လွီးခ်င္ေလာက္ေအာင္ရွက္ဖြယ္လိလိျဖစ္သည္ ။
ဤကဲ.သို.ကိစၥမ်ားကား ျမန္မာတျပည္လံုးတြင္မေရမတြက္နိုင္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ေပါ ္ခဲ. ၊ ျဖစ္ေပါ ္ဆဲ ၊ျဖစ္ေပါ ္ေနဦးမည္.ကိစၥမ်ားျဖစ္သည္ ။ ေျမစာရင္းဦးစီးဌာန ၊ ျမိဳ.နယ္ ၊ခရိုင္ ၊ တိုင္း နွင္.ျပည္နယ္ ေအးခ်မ္းသာယာေရးနွင္.ဖြံ.ျဖိဳးေရးေကာင္စီ ၊ ယခုအခါ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွူးရံုး ၊ စည္ပင္သာယာ စသည္.ဌာနမ်ားသည္ ျပည္သူလူထုကို၀န္ေဆာင္မွုေပးရမည္.ကိစၥမ်ာတြင္အာရုံမေရာက္ ၊စိတ္မ၀င္စား ၊ ခရိုနီနွင္.အာဏာပိုင္တို.အက်ိဳးကိုသာစြမ္းစြမ္းတမံေဆာင္ရြက္ရင္း ခြင္ရိုက္ခဲ.ၾက ၊ သူေဌးျဖစ္ခဲ.ၾက ၊ အေမြခြဲသလိုယူခဲ.ၾကသည္မွာ ေအာ.နွလံုးနာစရာျဖစ္သည္ ။
ထိုသို.ေ၀သာလီျပည္ဘီလူးစီးသလို ေျမယာမ်ားကိုခြဲေ၀ယူေနၾကေသာ္လည္းတဖက္တြင္ေနစရာမရွိ၍ ရရာေျမေနရာမ်ားတြင္ေက်ာတခင္းစာအတြက္ ျဖစ္သလိုေနေနရေသာဆင္းရဲသားက်ဴးေက်ာ္မ်ားကိုနွိမ္နွင္းပံုမွာလည္း ရွက္တတ္လ်ွင္ရွက္ဖို.ေကာင္းပါသည္ ။ မၾကာေသးမီက ပင္ မဂၤလာဒံုျမိဳ.နယ္ ၊ေရြွေပါကၠံစက္မွုဇုန္အနီးရွိ ဆင္ဖံုရြာသားမ်ားကို ဇြန္ ၁၃ ရက္ေန.က လူအင္အား ၃၀၀ ခန္.ေရာက္ရွိလာျပီး ေျမယာအျငင္းပြားမွုနွင္.ရင္ဆိုင္ေနရေသာရြာသားမ်ားအား (သူတို.အေခါ ္က်ဴးေက်ာ္ေနထိုင္သူမ်ားအား ) တုတ္ ဓားမ်ားျဖင္.လိုက္လံရိုက္နွက္ခုတ္ထစ္ခဲ.ေၾကာင္း ၊ ဇြန္လ ၁၂ ရက္ေန..ကလဲ လူအုပ္ျဖင္.ေရာက္လာျပီး အိမ္မ်ားကိုဘူဒိုဇာျဖင္.ထိုး ၊ လူမ်ားကိုေလးခြမ်ားျဖင္.ပစ္ခတ္ေသာေၾကာင္. လူအမ်ားဒဏ္ရာရၾကေၾကာင္းသိရသည္ ။ ေျမယာအရွုပ္အရွင္းကိုေတာ.က်ြန္ေတာ္မသိပါ ။ သို.ေသာ္ျမန္မာနိုင္ငံတြင္ လူမိုက္ဂိုဏ္းမ်ားတရား၀င္ ဖြဲ.စည္းခြင္.၊အသံုးျပဳခြင္. ရသြာျပီလား (တရာ၀င္ခြင္.ျပဳလိုက္ျပီလား ) ဟုသက္ဆိုင္ရာကို ဥပေဒရွုေထာင္.အရေမးျမန္းလိုပါသည္ ။ လူငါးေယာက္၊ဆယ္ေယာက္ စသည္ျဖင္.စုေပါင္းလက္နက္ကိုင္ေဆာင္ပါက ဓားျပဂိုဏ္းအျဖစ္ဖမ္းဆီအေရးယူခံရနိုင္ေသာ္လည္း လူ ၂၀၀ / ၃၀၀ ခန္. လက္နက္ကိုင္ေဆာင္၍ ေန.ခင္းေၾကာင္ေတာင္တိုက္ခိုက္ၾကျခင္းကိုတရား၀င္သဖြယ္ ရန္ကုန္ျမိဳ.တြင္ခြင္.ျပဳထားျခင္းကား ဥပေဒစိုးမိုးေရး ၊ တရားဥပေဒအထက္တြင္ဘယ္သူမွမရွိဆိုသည္.သူမ်ားကို ပ်က္ရယ္ျပဳေန၍ ရွက္ဖြယ္လိလိျဖစ္ေနပါသည္ ။ က်ြန္ေတာ္တို.နိုင္ငံတြင္ရွက္စရာကိုမရွက္ ၊ မရွက္ရမည္.အရာကိုရွက္ေနတတ္တာ အနာဆိုးတခုသဖြယ္အျမစ္တြယ္ေနျပီျဖစ္သည္ ။ တကယ္ေတာ.ဆင္းရဲတာသည္ရွက္စရာမဟုတ္ ၊ ေနစရာမရွိ၍ က်ဴးေက်ာ္ေနထိုင္ျခင္းသည္ရွက္စရာမဟုတ္ ၊ အ၀တ္အစားေျပာင္ေျပာင္ေရာင္ေရာင္မ၀တ္နိုင္ျခင္းသည္ရွက္စရာမဟုတ္ ။ကိုယ္ပိုင္ကားေကာင္းေကာင္းမစီးနိုင္ျခင္းသည္ရွက္စရာမဟုတ္ ၊ ေျမဧကေပါင္းမ်ားစြာမပိုင္ဆိုင္ရျခင္းသည္ရွက္စရာမဟုတ္ ။ မိမိအက်ိဳးအတြက္ တိုင္းျပည္ကိုေရာင္းစားျခင္းသည္သာရွက္စရာျဖစ္သည္ ။ ဘယ္သူေသေသငေတမာျပီးေရာဟူသည္.စိတ္ျဖင္. ကိုယ္.အတြက္ပဲတကိုယ္ေကာင္းစိတ္ျဖင္.ကဲ.ယူၾကတာရွက္စရာျဖစ္သည္ ။ သဘာ၀ပါတ္၀န္းက်င္ၾကီးျဖစ္ခ်င္တာျဖစ္ ငါ.အတြက္က်န္ရင္ အမ်ားဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ငါလုပ္မည္ဟူေသာေအာက္တန္းစားစိတ္ဓါတ္မ်ားသည္ရွက္စရာျဖစ္သည္ ။ မေကာင္းမွုလုပ္ရမွာကိုရွက္ျခင္းေၾကာက္ျခင္း မရွိေတာ.ျခင္းသည္ ရွက္စရာျဖစ္သည္ ။ အဆံုးစြန္ဆိုရလ်ွင္ ရွက္စရာကို ရွက္စရာဟုမသိေလာက္ေအာင္ အတၱ ၊မာန ၊ အ၀ိဇၹာမ်ား ဖံုးလြွမ္းေနေသာ အရာရာကိုငါပိုင္္သည္ဆိုသည္.ဘနဖူးသိုက္တူးခ်င္သည္.စိတ္ကသာ ရွက္စရာအစစ္ျဖစ္ပါေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ရပါသည္ ။
လူသည္မေသခင္ေျမဧကေပါင္းမ်ားစြာပိုင္ခ်င္ပိုင္နိုင္ေသာ္လည္း ေသေသာအခါ ကံေကာင္းပါမွ ေျခာက္ေပ၊နွစ္ေပ ေျမကြက္တခုပိုင္ဆိုင္ရမည္ျဖစ္သည္ ။ ထို.ေၾကာင္.မေသခင္ကမၻာၾကီးကိုအေတာမသတ္မဖ်က္ဆီးအပ္ ။ ကိုယ္ပဲပိုင္ရမည္ဟုလက္၀ါးၾကီးမအုပ္အပ္။ဤကမၻာေျမၾကီးသည္ ဘိုးဘြားမ်ားထံမွအေမြရလိုက္ျခင္းမဟုတ္ ၊ ေနာင္လာေနာက္သားတို.ထံမွေခတၱငွားယူထားျခင္းသာျဖစ္သည္ဆိုေသာစကားကို သတိခ်ပ္သင္.လွ၏ ။
သရ၀ဏ္(ျပည္)
ေစာင္.ၾကည္.ဂ်ာနယ္
၂၃.၆.၂၀၁၅

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page