Friday, April 25, 2014

သတင္းေထာက္တစ္ဦး၏ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္

Leave a Comment
သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္္္၏ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္


က်ေနာ္ ၏အမည္မွာ ပိုင္ေလး ကေလာင္ အမည္ ျပည့္သဲေမာင္ ( ျပည္ )ျဖစ္ပါသည္။ဒီေန႔က်ေနာ္တို႔
္ျပည္ျမိဳ႕တြင္မီဒီယာလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္ညီအစ္ကိုမ်ားဆႏၵျပခဲ႔ပါသည္။ထိုသို႔ဆႏၵျပပြဲတြင္ က်ေနာ္မပါဝင္ခဲ႔တာက်ေနာ့္ကိုထမင္းေက်ြးေသာအလုပ္ျပဳတ္မည္ကိုဆိုးသျဖင့္ ဆႏၵျပပြဲကိုမပါဝင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
က်ေနာ္သည္သတင္းေထာက္အမည္ခံမဟုတ္ပါ ျပည့္သဲေမာင္( ျပည္ ) ကေလာင္အမည္ျဖင့္ ျပည္သူလူထုအတြက္ ဂ်ာနယ္တခ်ိဳ႕တြင္ေရးသားေနပါတယ္။ဒီေန႔ က်ေနာ့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္ညီအစ္ကိုေတြဆႏၵျပခ်ိန္မွာက်ေနာ္သတင္းယူျပီး သူတို႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကိုေထာက္ခံတဲ႔အေနနဲ႔ တတ္ႏိုင္တဲ႔ဘက္ကေဆာင္ရြက္ခဲ႔ပါတယ္။က်ေနာ္တေယာက္ထဲမဟုတ္ပါဘူး က်ေနာ့္လိုပဲဆႏၵျပပြဲမွာေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္မပါဝင္တဲ႔အစ္ကိုႏွစ္ေယာက္လဲပါ ပါတယ္။
ဒီကေန႔ဆႏၵျပတာ လြတ္လပ္စြာသတင္းယူရေအာင္ မီဒီယာ ဖိႏွိပ္မႈလြတ္လပေအာင္ ဖိႏွိပ္တဲ႔သူေတြကို
ြဆႏၵျပတာပါ။ဆႏၵျပသည့္ပြဲတြင္ က်ေနာ္မပါဝင္ေပမဲ႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္ညီအစ္ကိုမ်ားနဲ႔ထပ္တူထပ္မွ်ဆႏၵရွိပါသည္။ထို႔ေၾကာင့္ က်ေနာ့္အေပၚနားလည္မႈမရွိသူမ်ားနားလည္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။
ျပည့္သဲေမာင္( ျပည္ )


0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page