Tuesday, August 19, 2014

ၾကံ.တို.၏မာယာ သရ၀ဏ္(ျပည္)

Leave a Comment
ၾကံ.တို.၏မာယာ
သရ၀ဏ္(ျပည္)

၁၉၆၇ တြင္ ဆန္ရွားပါးမွုျပသနာနွင္.ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီအေပါ ္အေထြေထြမေၾကနပ္မွုမ်ားတိုးပြားလာေသာအခါ အခ်ိန္ကိုက္ပင္ ရန္ကုန္ျမိဳ.၌တရုတ္ျမန္မာအေရးအခင္းျဖစ္ပြားခဲ.ပါသည္ ။ ထိုအေရးအခင္းသည္ ျမန္မာနိုင္ငံမွတရုတ္အမ်ိဳသားအခ်ိဳ. ေမာ္စီတုန္းပံုပါေသာရင္ထိုးတံဆိပ္ကိုရင္ဘတ္ေပါ ္တြင္တပ္ကာေက်ာင္းလာသျဖင္.ဆရာမ်ားကတားျမစ္ရာမွစတင္သည္ဟု ေျပာၾကေသာ္လည္း အမ်ားကယံုၾကည္ၾကသည္မွာ ထိုစဥ္ကအာဏာရအစိုးရ၏ နိုင္ငံေရးထြက္ေပါက္အျဖစ္အဓိကရုဏ္းကိုဖန္တီးခဲ.သည္ဆိုျခင္းပင္ ။
ရွစ္ေလးလံုးအေရးေတာ္ပံုၾကီးေၾကာင္. လူထု၏နိုင္ငံေရးနိုးၾကားမွုျမင္.မားလာေနဆဲ ကာလ၀ယ္ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲကိုက်င္းပခဲ.ရာ ျပည္သူလူထုကအျပတ္အသတ္ေထာက္ခံေသာေၾကာင္. အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ.ခ်ဳပ္ မဲအျပတ္အသတ္နွင္.အနိုင္ရခဲ.သည္ ။ လြွတ္ေတာ္ေခါ ္ေပးရန္ေတာင္းဆိုမွုျမင္.မားေနျပီး နိုင္ငံေရးအၾကပ္ရိုက္ေနဆဲကာလမ်ား၀ယ္ တရုတ္ျပည္မွ ဗုဒၥျမတ္စြယ္ေတာ္ကို ျမန္မာျပည္သို.ပင္.ေဆာင္နိုင္ခဲ.ျခင္းျဖင္. လူထု၏စိတ္၀င္စားမွု အာရံုကိုေျပာင္းလြဲေပးခဲ.ပါသည္ ။ ဘာသာေရးကိုင္းရွိုင္းေသာ ဗုဒၥဘာသာ ျမန္မာလူထုသည္ ဒီမိုကေရစီေတာင္းပြဲတိုက္ပြဲမ်ားထက္ တရုတ္ျပည္မွ စြယ္ေတာ္ျမတ္ေရာက္လာသည္.သတင္းကိုသာ ပို၍ စိတ္၀င္တစားျဖစ္ခဲ.ၾကသည္ ။ နိုင္ငံပိုင္မီဒီယာမ်ားျဖစ္ေသာ ေၾကးမံု ၊ျမန္မာ.အလင္း ၊ ျမန္မာ.အသံနွင္.ရုပ္ျမင္သံၾကား ၊ျမ၀တီရုပ္သံ ၊ ေရဒီယို စသည္မ်ားမွလည္း စြယ္ေတာ္သတင္း ၊ စြယ္ေတာ္ကိုလာေရာက္ဖူးေမ်ွာ္ၾကေသာ ပရိတ္သတ္မ်ားအေၾကာင္း ၊ သူ.ထက္ငါအလွဴေငြထည္.၀င္ၾကေသာ ပမာဏတို.ကို ေန.စဥ္နွင္.အမ်ွ လိုတာထက္ပို၍ သိုင္းသိုင္း၀ိုင္း၀ိုင္းထုတ္လြွင္.ခဲ.ၾကသည္ ။ လူေတြနိုင္ငံေရးစိတ္မ၀င္စားလ်င္ျပီးေရာ ဟူေသာသေဘာျဖင္. ေလွသဘင္ပြဲေတာ္မ်ား ၊ ျမင္းခင္းသဘင္ ၊ေက်ာင္းသားအားကစားပြဲေတာ္စသည္တို.ကို ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိက်င္းပခဲ.သည္ ။ လူတို.သည္ကာလအတန္ၾကာ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲရလာဒ္ကိုလည္းေကာင္း ၊ အမ်ိဳးသားညီလာခံကိုေသာ္လည္းေကာင္း ေမ.ေလ်ာ.သြားခဲ.ၾကသည္ ။ဤသို.ျဖင္.၁၉၉၃တြင္ စတင္က်င္းပခဲ.ေသာအမ်ိဳးသားညီလာခံသည္ ၂၀၀၃ ဒီပဲယင္းအေရးအခင္း ျဖစ္ေသာအခ်ိန္အထိ ဘာမွျဖစ္မလာပဲေရစုန္ေမ်ာေနခဲ.သည္ ။ ထိုေသာင္မတင္ေရမက်ျဖစ္ရပ္ကို ဒီပဲယင္းအေရးအခင္းက အိပ္ေပ်ာ္ေနသူကိုလွုပ္နွိုးလိုက္သလို ျဖစ္ေစခဲ.ကာ ျပည္သူေရာအစိုးရေရာ shock ရခဲ.သည္ ။ လမ္းျပေျမပံု (ရ)ခ်က္ဘာညာျဖင္. ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္.က ကာလအတန္ၾကာေခ်ာင္ထိုးထားေသာ နိုင္ငံေရးအေရြ.ကို စိတ္မပါလက္မပါျပန္ အသက္သြင္းလာရသည္ ။
ျမန္မာနိုင္ငံ၀ယ္ နိုင္ငံေရးအရ အေရးၾကီးသည္.အခ်ိန္ေရာက္လာတိုင္း လူထုကိုအာရံုလြွဲသည္.ျဖစ္ရပ္မ်ားသည္တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ေပါ ္လာတတ္၏ ။ ယခုလည္း ျမန္မာတစ္နိုင္ငံလံုး၀ယ္ အံုးအံုးက်က္က်က္ ပြဲေတာ္တမ်ွ ပုဒ္မ (၄၃၆ ) ျပင္ဆင္ေရးဆႏၵျပဳလက္မွတ္ထိုးသည္.ကိစၥသည္ ေအာင္ျမင္စြာလြွတ္ေတာ္သို.ပင္တင္ျပေတာ.မည္.အေနအထားသို.ေရာက္လာ၏ ။ ျမန္မာတစ္ျပည္လံုးမွ လူထုလူတန္းစားအလြွာအသီးသီးမွ လက္မွတ္ထိုးၾကသည္မွာ လူေပါင္း သိန္းငါးဆယ္ (ငါးသန္း) နီးပါးရေန၏ ။ လူငါးသန္းလက္မွတ္ထိုး၍ေတာင္းဆိုေသာကိစၥတစ္ခုထက္ၾကီးမားေသာ အဆိုျပဳခ်က္သည္ လက္ရွိျမန္မာ.နိုင္ငံေရး၌ မရွိခဲ.ဖူးေခ် ။ဥပေဒအားလံုး၏အေခါင္အခ်ဳပ္သည္ ဖြဲ.စည္းပံုအေျခခံဥပေဒျဖစ္၏ ။ ဖြဲ.စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ၏ေခါင္ခ်ဳပ္သည္ပုဒ္မ (၄၃၆)ျဖစ္၏ ။ ၄၃၆ ျပဳျပင္ေရးသည္တိုင္းျပည္ေနာင္ေရးအတြက္ ေသေရးရွင္ေရးျဖစ္သည္ ။ ထိုဥပေဒသည္ ဖြဲ.စည္းကိုျပင္ဆင္ေရးအတြက္ျပဌာန္းထားေသာပုဒ္မျဖစ္သည္ ။ ျပင္ဆင္ရာတြင္ လြြွတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ အားလံုးသေဘာတူေသာ္မွ ျပည္သူလူထုကေရြးေကာက္တင္ေျမွာက္ထားျခင္းမဟုတ္ေသာ တပ္မေတာ္သားကိုယ္စားလွယ္မ်ားကသေဘာမတူပါကမျပင္နိုင္ရန္ျပဌာန္းထားေသာ ပုဒ္မျဖစ္သည္ ။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ျပည္ သူလူထု လိုလားေနေသာ ဖြဲ.စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ ပုဒ္မ (၄၃၆) ျပဳျပင္ေရးကိုလြွတ္ေတာ္ကလုပ္ေပးရမည္.အစား မည္သည္.ျပည္သူလူထုကမွမေတာင္းဆိုေသာ အခ်ိဳးက်ကိုယ္စားျပဳေရြးေကာက္ပြဲစနစ္ဆိုတာျဗဳန္းစားၾကီး လြွတ္ေတာ္သို.ေရာက္လာ၏ ။ လူထုကမေၾကနပ္ ။ လူထုလိုခ်င္တာ ပုဒ္မ ၄၃၆ ျပင္ဖို. ၊ ဖြဲ.စည္းပံုအေျခခံဥပေဒျပင္ဖို. ။သို.ေသာ္ ဖြဲ.စည္းပံုျပင္ဆင္ေရးက ခရုတစ္ေကာင္လိုေနွးေကြးေနျပီး ၊ လူမသိသူမသိ PR ျဖစ္စဥ္က ဂ်က္ေလယာဥ္လို သြက္လက္ျမန္ဆန္ေနခဲ.သည္ ။ နိုင္ငံေရးအကဲခတ္မ်ားကထိုအခ်က္ကိုေထာက္ျပၾကသည္ ။ စာေရးဆရာမ်ားကေဆာင္းပါးမ်ားေရးၾကသည္ ။ျပည္သူအခ်ိဳ.က PR ဆန္.က်င္ေရးဆႏၵျပၾကသည္ ။P.R ကိုလက္မခံေၾကာင္းေဟာေျပာၾကသည္ ။ အစိုးရကျပည္သူမ်ားထိုနိုင္ငံေရးကိစၥေတြကိုေမ.ေပ်ာက္ထားေစခ်င္သည္ ။ လူမသိသူမသိပဲ PR ကိစၥျမန္ျမန္ျပီးသြားေစခ်င္သည္ ။ ၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲတြင္ ၂၀၁၂ ၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲလို တစ္ေနရာမွမနိုင္ပဲအရွက္ကြဲမည္ကို PR စနစ္ျဖင္.ဖာေထးနုိင္မည္ဟု အာဏာရပါတီကေမ်ွာ္လင္.ပံုရသည္ ။
ျပည္သူလူထုကို ယခုအခ်ိန္တြင္အာရံုေျပာင္းမွျဖစ္ေတာ.မည္ ။ ဘာသာေရးအဓိကရုဏ္းျဖင္.အာရံုေျပာင္းရတာကမေအာင္ျမင္ ၊အႏၱရာယ္ၾကီးသည္ ။ ေအာင္ရင္ျငိမ္းကိစၥကိုေရးၾကီးခြင္က်ယ္လုပ္၍ စိတ္၀င္စားေသာထိပ္တန္းသတင္းတစ္ခုျဖစ္ေအာင္ဖြခဲ.ေသာ္လည္း ရိုမန္ေဘာ.တို.ကမၻာက ေကာက္ရိုးမီးလိုဟုန္းကနဲထေတာက္ျပီးျပန္ျငိမ္သြားသည္ ။ လူေတြကလဲပါးနပ္ကုန္ျကေပျပီ ။ ထို.ေၾကာင္. က်ြန္ေတာ္သာအစိုးရဆိုလ်င္ တစ္ခုေတာ.လုပ္ျပမည္ ။ ျမန္မာေတြက ရိုးသားသည္ ၊ျပီးေတာ.ယံုလြယ္သည္ ။ပံုျပင္ေတြ ၊ဒ႑ာရီေတြကိုစြဲလမ္းနွစ္သက္သည္ ။ ဘာသာေရးကိုင္းရွိုင္းသည္ ။ ပံုျပင္ေတြ ၊ ဂမၻီရကိစၥေတြမွာ စိတ္လိုလက္ရရွိသည္ ။ ထိုအေၾကာင္းမ်ားအားလံုးပါေသာကိစၥတစ္ခုကိုေဖာ္ထုတ္မွျဖစ္မည္ ။ဒါဆိုလ်င္ လူေတြ နိုင္ငံေရးမွာစိတ္မပါပဲ ဒါမွ ကိုယ္လွိမ္.ခ်င္သလိုလွိမ္.၍ရမည္ ။ ဤအခ်ိန္တြင္ စားရကံၾကံုေတာ.မုတ္ဆိတ္ပ်ားစြဲသလို ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းၾကီးကိုဆယ္ယူမည္.ကိစၥေပါ ္လာသည္ ။ ဆႏၵျပပြဲေသးေသးေလးတစ္ခုလုပ္ဖို.ခြင္.ျပဳခ်က္တင္လ်ွင္ပင္ လြယ္လြယ္နွင္.လက္မခံတတ္ေသာ (တခါတရံလက္မခံပါယ္ခ်တတ္ေသာ) ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီးအစိုးရသည္ စိတ္ေကာင္း၀င္ကာ ဦးစံလင္းဆိုသူကို ရန္ကုန္ျမစ္ ၊ပဲခူးျမစ္ ၊ပုဇြန္ေတာင္ေခ်ာင္း၀တြင္ ေခါင္းေလာင္းၾကီး ဆယ္ယူရွာေဖြခြင္.ျပဳဖို.ဆိုင္းမဆင္.ဗံုမဆင္.ခြင္.ျပုလိုက္တာအံ.ၾသစရာေကာင္းေနသည္ ။ ဆႏၵျပပြဲေလးတစ္ခုကိုပင္လ်င္ ဖင္လွည္.ေခါင္းလွည္.ျဖင္. ခြင္.ျပဳမိန္.ရဖို.အေတာ္ေစာင္.ရသည္.ေခတ္ ၊ စာအုပ္မိတ္ဆက္ျဖန္.ခ်ိပြဲတစ္ခုလုပ္ဖို.ခမ္းမငွားတာပင္ ခြင္.ျပဳမိန္.ေတာ္ေတာ္နွင္.ထုတ္မေပးေသာ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီးအာဏာပိုင္တို.သေဘာေကာင္းပံုမွာ အံ.ၾသကုန္နိုင္ဖြယ္ပင္ ။ ေခါင္းေလာင္းေဖာ္မည္.လူကလည္း ဘာမွလက္ဆုပ္လက္ကို္င္မျပနိုင္ခင္ကတည္းက ဘယ္ေန.တြင္စဆယ္မည္ ၊ ဘယ္ေန.တြင္ ေခါင္းေလာင္းကို ေရတပ္စခန္းတြင္ထားမည္ ။ စသည္ျဖင္.မစားရ၀ခမန္းေတြေျပာေနတာလည္း ယုတၱိယုတၱာမဲ.လွသည္ ။
ပို၍စိတ္၀င္စားဖြယ္ေကာင္းသည္က အစိုးရသည္ ဤေခါင္းေလာင္းဆယ္ေသာကိစၥ ကိုလူစိတ္မ၀င္စားစိတ္၀င္စားေအာင္္ မီဒီယာအား ျဖင္.ပံ.ပိုးကူညီခဲ.သည္ ။နိုင္ငံပိုင္သတင္းစာနွင္.ရုပ္ျမင္သံၾကားတို.မွေခါင္းေလာင္းၾကီးေဖာ္ေသာသတင္းကို ဆက္တိုက္ျပန္ၾကားေပးေနခဲ.သည္ ။ ဘယ္ေန.ကစဆယ္သည္ ။ ဘယ္သူေတြလာၾကည္.သည္ ။ ဘယ္နွနာရီတြင္လုပ္ငန္းစသည္ ၊ဘယ္နွစ္နာရီတြင္ေခတၱနားသည္ ၊ ရဲမ်ားကလာေရာက္ၾကည္.ရွဳသူမ်ားအႏၱရာယ္မျဖစ္ရန္ဘယ္လိုၾကပ္မတ္ေပးသည္ ၊ ဗညားလတ္သေဘၤာေပါ ္တြင္ဆရာေတာ္မ်ားက ပရိတ္ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ကာ သာသနာပြဲမ်ားကိုဘယ္လိုပူေဇာ္ထားသည္ ၊ အၾကံအစည္ေအာင္ျမင္မွုနွင္.သာသနာေတာ္ကိုဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ရာအျဖစ္ၾကံပင္နွင္.ငွက္ေပ်ာပင္ တို.ကိုမညွိုးနြမ္းရန္ဘယ္လိုပူေဇာ္ထားသည္ ၊သက္သတ္လြတ္စားေနေသာ လူဦးေရ ၈၀ သေဘာၤေပါ ္တြင္ရွိသည္ ၊ ေရငုတ္သသမားမ်ားကဘယ္လိုငုတ္သည္ ၊ ဤေနရာ၌ ေခါင္းေလာင္းၾကီးရွိလ်င္ျမစ္ကမ္းေပါ ္မွရဟန္းသံဃာ ၊လူပုဂၢိဳလ္တို.၏ပို.သေသာေမတၱာ နွင္.ေရလယ္မွ ဆရာေတာ္မ်ား ရြတ္ဖတ္သရဇၥ်ယ္သည္.ပရိတ္တရားေတာ္တို.ေပါင္းစည္းမိကာေရေအာက္တြင္နစ္ျမဳပ္ေနေသာဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းၾကီးရရွိမည္ဟုျပည္သူအခ်ိဳ.ကေျပာဆိုသည္ စသည္ျဖင္.၁၆.၈.၂၀၁၄ ျမန္မာ.အလင္းသတင္းစာတြင္ ၆ ေကာ္လံတိတိ သတင္းေရးသားေဖာ္ျပကာ ညြွန္းဆိုေပးေလသည္ ။
ထိုဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းၾကီးမွာျမန္မာတို.သည္းေျခၾကိဳက္ဒ႑ာရီပံုျပင္မ်ားျဖင္.ထံုမြွန္းထားေလသည္ ။ သို.ေသာ္ သိပၹံနည္းက်ေလ.လာေသာ ဘူမိေဗဒပညာရွင္မ်ား သမိုင္းပညာရွင္မ်ား သမိုင္းသုေတသီမ်ားက ဒ႑ာရီပံုျပင္မ်ားကိုဖယ္ထုတ္ကာ ယထာဘူတ က်က် သံုးသပ္ၾကသည္။ ဆရာခ်စ္စံ၀င္းက
“ ေခါင္းေလာင္းၾကီးရွိလားမရွိလားဆိုတာမေသခ်ာဘူး ၊ က်ြန္ေတာ္တို.ရွာတုန္းကေခါင္းေလာင္းကိုရွာတာမဟုတ္ဘူူး ။ ရွိလားမရွိလားဆိုတာကို သုေတသနလုပ္တာ။ တြင္းသင္းရာဇ၀င္ ၊ မွန္နန္းရာဇ၀င္ ၊ ဦးဖိုးက်ားရာဇ၀င္ေတြထဲမွာ အဲဒိအေၾကာင္းမပါဘူးဟုဆိုခဲ.သည္ “ ထို.ေၾကာင္.အခ်ိဳ.က ဤေခါင္းေလာင္းၾကီးသည္အမွန္တကယ္ရွိမွရွိပါေလစဟုသံသယရွိၾကသည္ ။ေခါင္းေလာင္းၾကီးအေလးခ်ိန္ကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးေျပာဆိုေနၾကျခင္းကိုေထာက္ျပၾကသည္။ စေလငေခြးျမစ္ထဲ၌ေလွေလွာ္စဥ္ထိုး၀ါးတြင္ေရြွလင္ပန္းခုနစ္ခ်ပ္ညပ္ပါလာပံုကိုပင္ မွန္နန္းရာဇ၀င္တို. ၊တြင္းသင္းရာဇ၀င္တို.တြင္ပါေသးသည္ျဖစ္ရာ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းၾကီးတကယ္ရွိခဲ.ျပီးေ၇ထဲသို.ျပဳတ္က်ခဲ.ပါကဧကန္မုခ်ပါရွိရမည္ ။မပါသည္ကိုေထာက္သျဖင္.တကယ္မရွိ၍ျဖစ္မည္ဟုဆိုၾကသည္။ အခ်ိဳ.မြန္ပညာရွင္မ်ားကလည္း ေခါင္းေလာင္းၾကီးသည္ အမွန္တကယ္ရွိခဲ.ေၾကာင္း ဓမၼေစတီမင္းေရးထိုးထားေသာမြန္ဘာသာကလ်ာနီေက်ာက္စာ ၊ ေကာဇာသကၠရာဇ္ ၁၂၇၄ ( ခရစ္နွစ္ ၁၉၁၃) တြင္မြန္ဘာသာျဖင္.ပံုနွိပ္ထုတ္ေ၀ခဲ.ေသာ သီရိသက်၀ံသဓမၼေစတီဟံသာ၀တီစာအုပ္ဒုတိယတြဲတြင္ ေခါင္းေလာင္အေၾကာင္းပါသည္ဟုဆိုၾကသည္ ။
မည္သို.ပင္ရွိေစ လူတို.တြင္စိတ္၀င္စားစရာ ၊ျငင္းခုန္စရာအသစ္မ်ားရလာသည္ကေတာ.အမွန္ျဖစ္သည္ ။ လူတို.၏စိတ္၀င္စားမွုသည္ (ယာယီအားျဖင္.ျဖစ္ေစ ) ၄၃၆ အေပါ ္တြင္ေပ်ာက္သြား၏ ။ ပုဒ္မ ၅၉ (စ) အေပါ ္တြင္ေပ်ာက္သြား၏ ။ တပ္မေတာ္ အစိတ္သားပါ၀င္ေနမွုကိုေပ်ာက္သြားေစ၏ ။ PR စနစ္အေပါ ္ခါးခါးသီးသီးဆန္.က်င္မွုသည္ ေခတၱေမွးမွိန္သြား၏ ။ဒါသည္ပင္ PR ဆရာၾကီးမ်ားအတြက္အျမတ္ျဖစ္သည္ ။ဒါသည္ပင္သူတို.လိုခ်င္ေသာအကြက္ျဖစ္သည္ ။ က်ြန္ပ္သာ သမၼတၾကီးအၾကံေပးဆိုလ်င္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းၾကီးနွင္.တူေသာေခါင္းေလာင္းတစ္လံုးကို ေၾကးနီေတာင္မွေၾကးမ်ားနွင္.မႏၱေလးမွေၾကးသြန္းဆ၇ာမ်ားကိုေခါ ္ကာ လူမသိသူမသိတိတ္တိတ္ကေလးသြန္းမည္ ။ ျပီးေတာ. မည္သူမ်ွမသိေအာင္ျမစ္ထဲတြင္သြားခ်ထားကာ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းၾကီးေပါ ္လာျပီဟုျပဴးတူးျပဲတဲေၾကျငာမည္ ။အရာရာကို မ်က္ေစ.မွိတ္ယံုၾကည္တတ္ေသာ ခပ္နံုနံုလူမ်ားကို ခပ္ေ၀းေ၀းမွၾကည္.ခိုင္းကာ ေခါင္းေလာင္းပူေဇာ္ပြဲၾကီးက်င္းပမည္(ကိုင္တြယ္ခြင္.မျပဳဟုဆိုမည္ ) ။အလွဴေငြမ်ားေသာက္ေသာက္လဲလက္ခံရရွိမည္ ။ တိုင္းျပည္တြင္ထိပ္တန္းသတင္းျဖစ္သြားမည္ ။ လူေတြသည္ PR ေတြ ၊ ၄၃၆ ေတြ ၊ဒီမိုကေရစီေတြဘာေတြကိုစိတ္၀င္စားေတာ.မည္မဟုတ္ ။ ၂၀၁၅ အတြက္ပင္အဆင္ေျပနိုင္ေသးသည္ ။ ဘုရားသၾကားမ၍ဤအၾကံကိုသမၼတအၾကံေပးမ်ားမရပါေစနွင္.။
တကယ္ေတာ. ေခါင္းေလာင္းၾကီးသည္တကယ္ ရွိခ်င္လဲရွိမည္ ။မရွိခ်င္လဲမရွိနိုင္ပါ ။ဆယ္၍ရခ်င္လဲရမည္ ။မရခ်င္ပဲလဲရွိခ်င္ရွိမည္ ။ရလ်င္ေကာင္း၏ ။မရလ်င္လဲဘာမွမျဖစ္ပါ။တိုင္းျပည္အတြက္မရွိမျဖစ္မဟုတ္ပါ။ တကယ္တန္းေသေရးရွင္ေရးအေရးၾကီးသည္ကား ၁၉၆၂ မွစကာ စစ္အာဏာရွင္ေခ်ာက္ကမ္းပါးၾကီး ထဲသို. စုန္းစုန္းျမဳတ္ျပဳတ္က်သြားေသာ ဒီမိုကေရစီေခါင္းေလာင္းၾကီးျပန္ေပါ ္လာဖို.ပင္မဟုတ္ပါလား ။ 


သရ၀ဏ္(ျပည္)

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page