Wednesday, December 4, 2013

ေစ်းသည္အခ်ိဳ႕မွ ေခ်းေငြရရွိေရး ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတထံ ေတာင္းခံ

Leave a Comment
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး ျပည္ၿမိဳ႕နယ္စည္ပင္သာယာပိုင္ ျပည္ၿမိဳ႕မေစ်းႀကီးတြင္
 ေစ်းေရာင္းခ်ေနေသာ ေစ်းသည္အခ်ိဳ႕မွ ေခ်းေငြရရွိေရး ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတထံ ေတာင္းခံ

ျပည္ၿမိဳ႕ စည္ပင္သာယာပိုင္ ေစ်းႀကီးတြင္ ေစ်းေရာင္းခ်ေနေသာ ေစ်းသည္မ်ားမွ ရိုေသစြာတင္ျပအပ္ပါသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ဆင္းရဲမြဲေတမႈပေပ်ာက္ေရးအတြက္(၁၀)
ဦးအဖြဲ႕ဖြဲ႕ၿပီး တစ္ဦးလွ်င္ေငြ(၅၀၀၀၀၀ိ/)က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္စည္ပင္သာယာ၀န္ႀကီးဌာနမွ
ေခ်းေငြမ်ားခ်ေပးၿပီး တစ္ေန႕လွ်င္ ေငြ(၅၇၅၀ိ/)က်ပ္ျဖင့္ ရက္ေပါင္း (၉၂)ရက္
ျပန္လည္ေပးဆပ္ခိုင္းခဲ့ပါသည္။ က်ေနာ္က်မတို႕မွ ေခ်းေငြမ်ားကို မွန္မွန္ကန္ကန္
ေပးသြင္းခဲ့ၾကပါသည္။


ထိုသို႕ေပးဆပ္၍ ေငြမ်ားအေၾကေပးၿပီး၍ ထပ္မံေနာက္ထပ္ ေခ်းေငြ ေခ်းေသာအခါ ေခ်းေငြမ်ားထပ္၍
မေပးေတာ့ေၾကာင္း ေျပာၾကားလာသျဖင့္ က်ေနာ္က်မတို႕ ေစ်းသူေစ်းသားမ်ားမွာ
တစ္ေန႕လုပ္မွတစ္ေန႕စားရသည့္သူမ်ားျဖစ္သည့္အျပင္ ေနာက္ရမည့္ေခ်းေငြမ်ားႏွင့္ အခ်ိန္ကိုက္စီမံျပဳလုပ္ထားသည့္ လုပ္ငန္းႏွင့္ကတိမ်ားပါ ပ်က္ေတာ့မည္ျဖစ္ပါသည္။
သို႕ျဖစ္ပါ၍ ၄င္းအခက္အခဲမ်ားကို အဘသမၼတႀကီးမွ ေျဖရွင္းေပးမွသာလွ်င္
က်ေနာ္က်မတို႕ ဆင္းရဲသားလူတန္းစားမ်ားဘ၀မွ လြတ္ေျမာက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ပါသည္။
ေခ်းေငြမ်ား ျပန္လည္ခ်ေပးပါက အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕မည္
ျဖစ္ေၾကာင္းကို ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး ျပည္ၿမိဳ႕မေစ်းႀကီးတြင္
ေစ်းေရာင္းခ်ေနေသာ က်ေနာ္က်မတို႕မွ ရိုေသစြာ တင္ျပအပ္ပါသည္ဟု
ေစ်းသူေစ်းသား (၇)ဦးမွ လက္မွတ္ထိုးတင္ျပထားေၾကာင္း သိရပါသည္။

ျပည္႕သဲေမာင္(ျပည္)

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page