Wednesday, October 30, 2013

အလြယ္တကူလုပ္ျဖစ္တဲ့ ပရဟိတလုပ္ငန္းေလးေတြ

Leave a Comment

ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔ ထီထုိးခဲ့ပါတယ္..
ထီေပါက္ခ်င္တယ္ဆုိတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ထက္
ထီေရာင္းတဲ့အစ္ကုိေတြကုိ ကူညီအားေပးမယ္ဆုိတဲ့အသိနဲ႔ပါ
ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းလုံးမစြမ္းမသန္ျဖစ္ေနတဲ့ အစ္ကုိ(၄)ေယာက္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လမ္း(၆၀)ထဲကုိ ၀ွီးခ်ယ္ေလးေတြနဲ႔ ထီလုိက္ေရာင္းပါတယ္..
ကၽြန္ေတာ္အားေပးခဲ့ပါတယ္..ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားလဲ ဒါမ်ဳိးမ်ား
ၾကံဳရင္အားေပးလုိက္ၾကပါဦးေနာ္...သူတုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားေပးေနဖုိ႔လုိပါတယ္..
အလြယ္တကူလုပ္ျဖစ္တဲ့ ပရဟိတလုပ္ငန္းေလးေတြေပါ့ဗ်ာ...

Kophyo Monposted toမႏၱေလး သတင္း ပံုရိပ္မ်ား

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page