Wednesday, September 4, 2013

“ႏွစ္ခါတည္းပါ”

Leave a Comment

“ႏွစ္ခါတည္းပါ”

ေယာက္်ား။ ။မင္း ငါနဲ႔ေပါင္းလာတဲ့ ကာလတစ္ေလွ်ာက္မွာ တျခားေယာက္က်ားေတြနဲ႔ ေဖာက္ျပန္ဖူးလား?
မိန္းမ ။ ။ဟုတ္ကဲ့... ၂ခါေဖာက္ျပန္ဖူးပါတယ္။

ေယာက္်ား။ ။ဘာ... ဘယ္တုန္းကလဲေျပာစမ္း
မိန္းမ ။ ။၁၉၉ဝ ရွင္ေျခေထာက္က်ိဳးတုန္းက ကၽြန္မတို႔မွာ ေဆးကုစရာပိုက္ဆံမရွိလို႔ အလကားကုေပးဖုိ႔ ဆရာဝန္ကို ကၽြန္မ..ကၽြန္မ… …

ေယာက္်ား။ ။ကဲ ေနာက္တစ္ခါကေရာ...?
မိန္းမ ။ ။၁၉၉၆ ရွင္ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ဝင္ၿပိဳင္ေတာ့ ရွင္ႏိုင္ေအာင္ ကၽြန္မလုပ္ေပးခဲ့တယ္

ေယာက္်ား။ ။ဘယ္လိုလုပ္ေပးခဲ့တာလဲ...
မိန္းမ ။ ။ရွင္အႏိုင္ရဖို႔ ေထာက္ခံမဲ ၁၅ဝ လိုေနလို႔ ကၽြန္မ..ကၽြန္မ.......



သန္၄ကို-ဘာသာျပန္သည္

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page