ဆီးျဖဴဖန္ခါးလို ငံုထားမတတ္ေပမယ့္ မယံုစားအပ္ပါၿပီ (တစ္) နည္းပညာရပ္တုိ႔ တစ္ဟုန္းတုိး ပြင့္အန္
ေပါက္ကဲြထြက္ လာျခင္းႏွင့္အတူ တစ္ခ်ိန္က ဆိတ္ကြယ္ရာဟု ထင္ထားခဲ့ေသာ အရာတို႔ကို ေမွာက္လွန္ သြန္ခ် ဖြင့္ဟျပသႏုိင္လာ သျဖင့္ တစ္ကုိယ္ေရစာ ဘ၀မ်ား ကအစ မလံုမၿခံဳျဖစ္လာေသာ ကမၻာႀကီးတြင္ မၾကားရဲစရာ၊ မျမင္၀ံ့စရာ အသံမ်ား ၊ အ႐ုပ္မ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံ၌ ၾကားခဲ့ၾကရ၊ ျမင္ခဲ့ၾကရၿပီ ျဖစ္
ေၾကာင္း လူတုိင္းနီးပါး အသိပင္ျဖစ္ပါသည္။
ဓာတ္ပံု ေခတ္တုန္းကလည္း ဓာတ္ပံုေခတ္ အေလ်ာက္လင္ခန္း မယားခန္း ဓာတ္ပံုတုိ႔ ထြက္ထြက္ လာ
တတ္ၾကပါသည္။ တိတ္ေခြ ေခတ္ကုိေရာက္ေတာ့ တိတ္ေခြေတြ ထဲကေန ကုိယ့္နားကုိေတာင္ ကုိယ္မ
ယံုၾကည္ရဲ ေလာက္စရာ အသံဗလံမ်ား စြာက နားရိွသျဖင့္ ၾကားခဲ့ရျပန္ ပါသည္။
တယ္လီဖုန္းေတြ ေခတ္ေကာင္းေတာ့ တယ္လီဖုန္းထဲက အျပန္အလွန္ ေျပာၾကသည့္ အယုတၱ အနတၱ အသံမ်ားကုိ တိပ္ေခြျဖင့္ ျပန္ကူးထားေသာ ဒုိင္ယာေလာ့ဂ္ (Dialogue)မ်ားကုိ ေၾကာက္ခမန္း လိလိ
နားေသာတဆင္ ၾကရျပန္ပါသည္။
CD ေတြ၊ VCD ေတြ၊ DVD ေတြ၊ EVD ေတြေရွ႕တန္းကုိ ေရာက္လာစဥ္တြင္ ကားခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ခပ္ရမ္း
ရမ္း လိင္အသားေပး ဇာတ္လမ္းမ်ား၌ပင္ မ႐ုိက္ရဲ၊ မ႐ိုက္၀ံ့ၾကသည့္ ဇာတ္၀င္ခန္းမ်ားကုိ အ႐ုပ္အသံ ၾကည္လင္ ျပတ္သားစြာျဖင့္ ႐ႈစားလာၾကရ ပါေတာ့သည္။
Celebrity ေခၚ ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကား သူမ်ားအတြက္ကျဖင့္ ဆုိးသလား၊ ေကာင္းသလားကၽြန္ ေတာ္မေျပာ
တတ္ပါ။ ဟဲ့အဲဒါ ဘယ္သူ႕အသံဟဲ့၊ ေဟာဗ်ာ ၾကည့္စမ္းပါဦး၊ အဲဒါဘယ္သူေပါ့၊ ေအး ဟယ္... ပက္စက္
လုိက္တာစသည္ စသည္ျဖင့္ အံ့အံ့ၾသၾသ ေကာက္ခ်က္ခ်သံမ်ား၏ ေနာက္ကြယ္၌ စုတ္ျပတ္သြားသူေတြ
လည္းရိွ၊ ပို၍ပင္ဇာတာစန္းလဂ္တက္ကာေစ်းကြက္အႀကိဳက္ျဖစ္ သြားသူေတြလည္းရိွသည္မွာကား အမ်ား
အသိပင္ျဖစ္ပါသည္။ ခုိးေၾကာင္ခုိး၀ွက္သမားတုိ႔၏ လက္ခ်က္ျဖင့္ (သို႔မဟုတ္) ကုိယ္ကုိယ္ တုိင္က သိရိွ
ခြင့္ျပဳထားခ်က္မ်ားျဖင့္ ထြက္လာၾကသည္ဆုိလွ်င္ကား သိပ္ျပႆနာ မရိွလွပါ။ သုိ႔မဟုတ္ဘဲ ကုိယ္က ယံုမွတ္သျဖင့္ ပံုအပ္မိသူကုိယ္တုိင္က ႏွစ္ကုိယ္သိကုိ အလုိရိွရာ သံုးၾကေပေတာ့ဟု ျဖန္႔ခ်ိလုိက္ခဲ့ေလ
ေသာအခါတြင္ကား . . .။ ဟယ္၊ ေဟာဗ်ာ၊ မထင္ရဘူးေနာ္ စသည္၊ စသည္၊ စသည္။
(ႏွစ္) အခုေၾကကဲြဖုိ႔ ေကာင္းလာသည္က Celebrity ေခၚ ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားသူတုိ႔၏ ေလာကမွသာ မကေတာ့ဘဲႏွင့္ ရပ္ထဲရြာထဲက သူလုိကိုယ္လုိလူေတြ၏ လင္ခန္းမယားခန္းမ်ားေတြပါ ရပ္ကြက္ထဲ
သုိ႔ပ်ံႏွံ႔လာျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ပန္းၿခံမ်ား၊ ေရကန္မ်ားကဲ့သုိ႔အမ်ား ျပည္သူခုိနားရာေနရာမ်ား၌ ျဖစ္ခ်င္ရာ ျဖစ္ေနသည့္ စံုတဲြမ်ားကုိ အ
လြန္ဆဲြအားေကာင္းသည့္ တယ္လီ (Tele) ျဖင့္ လွမ္း႐ိုက္ထားသည့္ အေခြမ်ားသာမကေတာ့ဘဲ ေနာက္
ပိုင္းတြင္ တည္းခုိခန္းမ်ား၊ ကာရာအုိေကခန္းမ်ား၊ စာသင္ခန္းမ်ားထဲက ဇာတ္၀င္ခန္းမ်ားကုိပါ ခိုး႐ိုက္၍
ျဖန္႔ေ၀သည့္ အေခြမ်ား လူထုထဲသုိ႔ေရာက္ရိွ၍လာပါသည္။
သမီးကေလးေတြ၊ ညီမကေလးေတြ၊ ႏွမကေလးေတြအတြက္ အေဖတုိ႔၊ အေမတို႔၊ အစ္ကုိတုိ႔၊ ေမာင္တုိ႔ ဘယ္လုိမ်က္ႏွာထားၾကရပါ့။
(သံုး) ဂ်နီဖာလုိပက္ဇ္ (Jennifer Lopez) ဟုဆိုလွ်င္ ျမန္မာႏုိင္ငံက ပရိသတ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတုိ႔ သေဘာက်သည့္ အႏုပညာရွင္ျဖစ္ေၾကာင္း လူတုိင္းသိပါသည္။
"On the 6(Sixth)" ဟူသည့္ သီခ်င္းေခြ၊ "This is me . . . . then" ဟူသည့္ သီခ်င္းေခြေတြက နာမည္
ေက်ာ္အေခြေတြပဲ ျဖစ္ပါသည္။Shall we dance? ကၾကမလားဟူသည့္ ဇာတ္ကား Maid in Mahhattan မက္ဟန္တန္ၿမိဳ႕က ဟိုတယ္အလုပ္သမေလးဟူသည့္ဇာတ္ကား၊ Anaconda ဟူသည့္ ေႁမြဇာတ္ကားမ်ား
ကုိ ျမန္မာပရိသတ္ေတာ္ေတာ့ကုိ ႏွစ္ၿခိဳက္ပါသည္။
ထုိ႔အျပင္ဂ်နီဖာလုိပက္ (Jennifer Lopez) က Wedding Planner ေခၚ မဂၤလာပဲြမ်ား စီစဥ္ရာတြင္လည္း
နာမည္ေက်ာ္ပါသည္။
သူ႔ပထမအိမ္ေထာင္က အဆိုေတာ္ခရစ္ဂ်ဒ္။ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္၌ ကဲြပါသည္။ မာ့ဒ္အန္ေထာ္နီႏွင့္က ၂၀၀၄ တြင္လက္ထပ္ၿပီး ထပ္၍ ကဲြျပန္ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ထပ္မံ၍ လက္ဆက္သည္က အိုဂ်ာနီႏုိအာ။
၁၉၉၇ ကတည္းက မုိင္ယာမီ (Miami) ကမ္းေျခတြင္ စတင္သိကၽြမ္းခဲ့ဖူးသူျဖစ္ၿပီး တတိယေျမာက္လက္
ထပ္သူလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ထုိအိမ္ေထာင္ေရးကလည္း ၁၁ လသာ ေပါင္းသင္းလုိက္ရၿပီး ၿပိဳကဲြပါသည္။ သည္အထိကၽြန္ေတာ္မအံ့ၾသပါ။
သုိ႔ေသာ္ အိုဂ်ာနီႏိုအာက ေလ်ာ္ေၾကးေတာင္းသည္ဟု ဆုိေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္အံ့ၾသသြားပါသည္။ အေမရိကန္ေဒၚလာ ငါးသိန္းဆိုပါလား။ မ်ားလုိက္တဲ့ ပိုက္ဆံေတြ။ မေပးခဲ့လွ်င္ . . .။ ဟုတ္ပါသည္၊ မေပးခဲ့လွ်င္ . . .။ ေၾကာက္စရာေကာင္းသည့္ မေပးခဲ့လွ်င္ . . .။ ယုတ္ကန္းစုတ္ျပတ္သည့္ မေပးခဲ့လွ်င္ . . .။ ေအာက္တန္းက်သည့္ မေပးခဲ့လွ်င္ . . .။ ေယာက်္ားမဆန္သည့္ မေပးခဲ့လွ်င္ . . .။ ဂ်ာနီဖာလုိပက္ဇ္နဲ႔ အတူ ၁၁ လ ေပါင္းသင္းခဲ့စဥ္က လင္ခန္းမယားခန္းကိစၥအ၀၀ကုိ တစ္တစ္ခြခြေရးၿပီး စာအုပ္ထုတ္ေ၀
မည္ဆိုပါလား။ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ဆီမွာ သည္ေလာက္ ညစ္စုတ္ပုပ္အက္ေနတဲ့ စိတ္ဓာတ္မ်ိဳးေတြ ရိွေနႏုိင္သတ့ဲလား။ အံ့ၾသပါရဲ႕။
(ေလး) YMB သခင္တင္က သူ၏ အံု႔ပုန္းခ်စ္သီခ်င္းတစ္ေနရာတြင္ “ဆီးျဖဴ ဖန္ခါးဆို ငံု၍မ်ားေတာင္
ထားလုိက္ခ်င္ပါတယ္” ဟူ၍ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္၏ ေမတၱာစိတ္ကုိ ဖဲြ႕ခဲ့ဖူးပါသည္။
အခု၊ ဟုိအေခြ၊ သည္အေခြေခတ္ႀကီးထဲမွာ အႂကြင္းမဲ့ ယံုၾကည္ဖို႔ရာခက္ခဲလွပါၿပီ။ ဂ်နီဖာလိုပက္ဇ္ (Jennifer Lopez) ကုိ ႏိုအာက ေငြညႇစ္သလုိ ေငြညႇစ္လာၾကရင္ ဘယ္လုိရင္ဆုိင္ၾကရပါ့။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ သမီးမ်ား၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ ညီမကေလးမ်ား ဆင္ျခင္တံုတရားႀကီးႀကီးမားမားထားကာ ဆီးျဖဴဖန္ခါးဆို ငံု၍မ်ား ပင္ထားခ်င္သည္ဆိုသူမ်ားကုိ အႂကြင္းမဲ့မယံုၾကည္အပ္သည့္ ေန႔ရက္မ်ားသုိ႔
ေရာက္ရိွလာၿပီဆိုသည္ကုိ သေဘာေပါက္ရမည့္ ကမၻာႀကီးပါကလား။ ။
ေမာင္သာခ်ဳိ
0 comments:
Post a Comment