Sunday, September 29, 2013

မိန္းကေလးမ်ား ညအိပ္ခရီးသြားလွ်င္ (သတိထားပါ)

Leave a Comment


မိန္းကေလးမ်ား ညအိပ္ခရီးသြားလွ်င္ (သတိထားပါ)
*********************************
28.9.2013 ရက္ေန႔  ျပည္ျမိဳ႕ေန အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦး မွ ျပည္သတင္းကို အခုလိုေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။....
ကၽြန္မကျပည္မွာေနတဲ့သူပါ နာမည္ေတာ့မေျပာျပခ်င္ေတာ့ပါဘူး ကၽြန္မေျပာခ်င္တဲ့စကားေတြကို ျပည္သတင္းမွ တဆင့္ေဖာ္ျပေပးပါရေစ ကၽြန္မအသက္က (၃၀)ပါ ျဖစ္ပံုကေတာ့ဒီလိုပါ။...

၂၁.၉.၂၀၁၃ ရက္ေန႔က ကၽြန္မနဲ႕အတူတူကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းမိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႕အတူတူ ရန္ကုန္မွျပည္ကို ည(၈း၃၀)မိနစ္အခ်ိန္ မ်ဳိးဆက္သစ္ကားနဲ႕ ျပန္လာခဲ့ၾကပါတယ္ ကားထြက္ျပီ
ညပိုင္းလည္းျဖစ္ဆိုေတာ့ ကားအေတာ္မ်ားမ်ားကမီးေရာင္ေလးမွိန္ျပီးေတာ့ဖြင့္ေပးၾကတာဟာ အစဥ္အလာလိုျဖစ္ေနပါျပီ ဒီတစ္ခါအဲဒိအစဥ္အလာေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ၾကတာေလးေတြကို
ေျပာျပခ်င္တာပါ ကားစထြက္ျပီး မီးေရာင္အမွိန္ေလးေအာက္မွာ စီလာၾကတဲ့ခရီးသည္ေတြအေတာ္မ်ားမ်ားပင္ပန္မႈေတြေၾကာင့္အိပ္ေပ်ာ္တတ္ၾကပါတယ္ ကၽြန္မတို႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္လည္း
အမ်ားႏွင့္နည္းတူအိပ္ေပ်ာ္ခဲ့ၾကပါတယ္ အဲေနာက္ကၽြန္မတို႔စီးလာတဲ့ မ်ဳိးဆက္သစ္ကားဟာ လက္ပံတန္းေရာက္ေတာ့ ထမင္းစားဖို႔နားၾကပါတယ္ အဲေနာက္ကၽြန္မတို႔ ကားေအာက္ဆင္း ထမင္းစား
ျပီး ကားကျပန္ထြက္မယ္ဆိုတာနဲ႕ ကားေပၚကိုခရီးသည္အာလံုးနဲ႕အတူတူကၽြန္မတို႔လည္း ျပန္တက္ခဲ့ရပါတယ္ အဲေနာက္(၃)မိနစ္ေလာက္အၾကာမွာ ကားမီးကအရင္လိုျပန္မွိန္သြားပါေလာေရာ ဒါ
နဲ႔ ထမင္းစားျပီး ကၽြန္မတို႔သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ ေမွးကနဲအိပ္ေပ်ာ္သြားၾကတာေပါ့ အဲမွာတင္ ကၽြန္မနဲ႔ အတူတူပါလာတဲ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကလက္တို႔ျပီး ကၽြန္မကိုေျပာတယ္ အမ အမ ကၽြန္မ
လက္ကိုလူတစ္ေယာက္လာတို႔တယ္လို႔ေျပာတယ္ ဒါနဲ႕သူေျပာတဲ့သူကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ အဲလူကမသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာေပါ့ သီခ်င္းနားေထာင္ျပီး ေျခလႈပ္ လက္လႈပ္ျဖစ္တာနဲ႔ကၽြန္မသူငယ္
ခ်င္းကို မေတာ္တစ လာတို႔မိတယ္လို႔ပဲထင္မိတာနဲ႕ ေအာ္မေတာ္တစေနမွာပါ ဟုေျပာကာ ႏွစ္ေယာက္စလံုးသတိေလးထားျပီး စီးလားၾကပါတယ္ ေနာက္ခဏေနေတာ့ထပ္ေျပာျပန္ေရာ ဒါနဲ႕ကၽြန္မ
ကအဲလူကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ အဲလူတစ္ေယာက္က သီခ်င္းဆိုသလိုပါလိုလိုနဲ႕ ညီမေလးကို ခ်စ္တယ္တို႔ ဟိုေျပာဒီေျပာေတြေလွ်ာက္ေျပာေနတာေပါ့ ဒါနဲ႕ ကၽြန္မအဲအခ်ိန္အထိကိုလည္း ေအးေအး
ေဆးေဆးေနခဲ့ပါတယ္ အဲဒါကိုအခြင့္ေကာင္းယူျပီး ကၽြန္မတို႔က စိုက္ၾကည့္လိုက္ မဖြယ္မရာေတြေျပာေနလိုက္ေပါ့ အေတာ္လည္းၾကာေရာ အဲလူက ကၽြန္မတို႔ ထိုင္တဲ့ေဘးကခံုကိုလာထိုင္ပါေရာ အဲ
ေနာက္ခုဏကလိုပဲ မဖြယ္မရာေတြဆက္ေျပာေနတယ္ ဒါနဲ႕ကၽြန္မက ကားစပယ္ရာေလးကိုေခၚလိုက္တယ္ ကၽြန္မတို႔ကိုလိုက္ေႏွာက္ယွက္ေနပါတယ္ လို႔ေျပာေတာ့ကားစပယ္ရာက ခဏေနေတာ့လာ
ျပီးကၽြန္မတို႔အနားမွာခဏေစာင့္ေနေပးပါတယ္ ေနာက္အလုပ္ရွိေနေသးလို႔ပါဟုဆိုကာ ကားေရွ႕ပိုင္ကို ျပန္ထြက္သြားတယ္ ကားစပယ္ရာ ရွိေနတုန္းက သူမဟုတ္သလိုျငိမ္ေနတဲ့ ဟိုလူတစ္ေယာက္က
ကားစပယ္ရယ လည္းမရွိေရာ ကၽြန္မတို႔ေနာက္ေယာက္ကို ၾကည့္ျပီးေတာ့ သူ႕ေယာက္က်ၤားပစၥည္းကို ကိုင္ျပေနပါတယ္ အဲေနာက္ ကၽြန္မက ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကိုတိုးတိုးေလးကပ္ေျပာလိုက္တယ္
ဟိုလူၾကီးကိုမၾကည့္နဲ႕ေနာ္မဖြယ္မရာေတြငါတို႔ကိုၾကည့္ျပီးလုပ္ျပေနတယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္ ပါးစပ္ကလည္း မဖြယ္မရာေတြေျပာေနတာေတာ့ၾကားေနရပါတယ္ အနားမွာ လူေတြရွိေနေပမဲ့ တစ္ေယာက္
မွ သိၾကပံုမေပၚပါဘူး ေနာက္ေတာ့ သူ႕ေယာက္က်ၤားပစၥည္းကို ထုတ္ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ဘက္ကိုကပ္လာပါတယ္ ဒါနဲ႕ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းက ကားစပယ္ရာ ကားစပယ္ရာ လို႔ေအာ္လိုက္ေတာ့
အဲဒိလူက သူ႕အိတ္နဲ႕ သူ႕ေပါင္ေပၚကိုဖံုးထားျပီး သူမဟုတ္သလိုျငိမ္ေနတယ္ ေနာက္ေတာ့ကားမီးဖြင့္ေပးပါ လို႔စပယ္ရာကိုေျပာေတာ့ စပယ္ယာက မီးဖြင့္ထားေပးပါတယ္ အဲဒါေတာင္အဲဒိလူပါးစပ္က
မဖြယ္မရာေတြဆက္ေျပာေနတုန္းပါပဲ ဒါနဲ႕စပယ္ရာကို အက်ဳိးအေၾကာင္းေျပာျပီးေတာ့ ေဘးမွာေနေပးဖို႔ေျပာပါတယ္ စပယ္ရာက ကၽြန္ေတာ္ကအလုပ္နဲ႕မလို႔ပါ လာေနေပးလို႔မရပါဘူး ကၽြန္ေတာ့ အပို
စပယ္ရာ ကိုေတာ့ေနခိုင္းေပးပါ့မယ္ဟုေျပာျပီး ကၽြန္မတို႔အနားမွာ စပယ္ရာတစ္ေယာက္ကိုလာထားေပးပါတယ္ အဲခါက်မွပဲ ဟိုလူကျငိမ္သြားေတာ့ပါတယ္ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္မတို႔ ျပည္ကားဂိတ္ၾကီး၀န္းထဲေရာက္
ေတာ့ အဲလူၾကီးက ဘယ္မွာေနတာလည္း ဘယ္သြားမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္လည္းျပည္မွာေနတာပါ လာၾကိဳမဲ့သူရွိလား စံုေနေအာင္လာေရာပါတယ္ ကၽြန္မတို႔က ကားေပၚကသူရဲ႕အျပဳအမႈေတြေၾကာင့္
 ကာေအာက္မွာတင္ရန္ေတြ႕ပစ္လိုက္ပါတယ္ အဲေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ကို လာၾကိဳတဲ့ ကၽြန္မေမာင္ေလးေရာက္လာတာနဲ႕ ေမာင္ေလးကပစၥည္းေတြသည္ေပးျပီးျပန္ခါနီးေတာင္ ကၽြန္မေမာင္ေလးကို
လွမ္းေခၚေနပါေသးတယ္ ညီေလးလာပါအံုး ခဏေလာက္ ညီေလးလာပါအံုးခဏေလာက္ပါကြ ဆိုတာနဲ႕ေမာင္ေလးကသြားမလို႔လုပ္ေနတာနဲ႕ ကၽြန္မကမသြားနဲ႕ျပန္မယ္ဟုေျပာျပီး ျပန္လာခဲ့ပါတယ္
အဲေနာက္ပိုင္း(၃)ရက္ေလာက္အၾကာမွာေတာ့ ကမ္းနားမွာ ကၽြန္မရယ္ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းလင္မယားအတြဲရယ္ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ေနတုန္း အဲကားေပၚမွာမဖြယ္မရာလုပ္ေနတဲ့သူနဲ႕ ျပန္ဆံုေတာ့
ကၽြန္မက အိမ္ကမိသားစုနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ဖုန္းနဲ႕ေခၚျပီးျပခဲ့ပါတယ္ အဲေနာက္အဲကၽြန္မတို႔ကိုကားေပၚမွာ မဖြယ္မရာ လုပ္ျပတဲ့သူက ပိုက္ဆံရွင္းျပီး လက္ဖက္ရည္ထိုင္ကေန ထသြားေတာ့ ဘယ္မွာေနတာ
ကိုသိဖို႔ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း လင္မယာအတြဲက အိမ္ကိုလိုက္ေခ်ာင္းပါတယ္ သူေနတဲ့အိမ္လို႔ေတာ့တိုက္ရိုက္မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး သူဘယ္မွာေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း သိျပီးသြားပါျပီ အဲေလာက္ဆို
ဒီစာဖတ္ေနတဲ့သူေတြအားလံုး သေဘာေပါက္ေလာက္ပါျပီ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္မတို႔လို မိန္းကေလးမ်ဳိးေတြ ညအိပ္ခရီးသြားတဲ့အခါ သတိထားဖို႔နဲ႕ ကိုယ္သြားမဲ့ခရီးလမ္း ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ေနရာကို
ကားနဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ရထားနဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ မိန္းကေလးေတြအတြက္လံုျခံဳမႈရွိတဲ့ကားေတြ ယာဥ္ေတြကိုပဲ စီးခ်င္ၾကပါတယ္ အဲဒိေတာ့ ကၽြန္မတို႔လို မျဖစ္ၾကရေအာင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြက ကၽြန္မတို႔လို ခရီးသြား
မိန္းကေလးေတြ မိမိဘ၀ လံုျခံဳမႈရွိေအာင္ စိတ္ခ်မႈရွိေအာင္ အားလံုးေသာ ခရီးသြားလုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ ဒီလိုကိစၥေတြကို တေလးတစားကူညီေျဖရွင္းေပးၾကပါအံုးလို႔ ျပည္သတင္းမွတဆင့္ ကၽြန္မတင္ျပေပးလိုက္ပါေစ
 ....ဟု ကာယကံရွင္အမ်ဳိးသမီး မွ ျပည္သတင္း သို႔ေျပာၾကားသြားခဲ့ပါသည္။    ။ ျပည္သတင္း......

0 comments:

Post a Comment

Facebook Like Page