--သင့္ရဲ႕ကုန္ပစၥည္းကိုလက္ခံဖို႔ဆိုတာ---
လူေတြဟာသူတို႔စိတ္မ၀င္စားတာကိုလ်စ္လွဴရႈတတ္ၾကတာသဘာ၀ပါပဲ။အေျခခံအားျဖင့္လူေတြရဲ႕ဦး ေႏွာက္ဟာ ဘာေတြကိုဂရုျပဳအာရံုစိုက္ျပီး ဘာေတြကိုလ်စ္လ်ဴရႈမလဲဆိုတာရွိျပီးသား။သူတို႔စိတ္မ၀င္စား တာကိုသြားေျပာရင္ေတာ့သင့္ကိုသူတို႔ကဂရုစိုက္မွာမဟုတ္တဲ့အျပင္ပိုျပီးေတာ့ေတာင္ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္လ်စ္ လ်ဴရွဳသြားမွာပါ။
ဥပမာ ဟယ္ရီေပၚတာလို၀တၳဳဇာတ္လမ္းတြဲေတြ ထြက္လာရင္ေၾကာ္ျငာစရာမလိုေအာင္၀ယ္မယ့္သူရွိျပီး သားပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဒီ၀တၳဳမွာပါလာမယ့္ဇာတ္လမ္းကိုစိတ္၀င္စားေနျပီးသားေလ။ စီးပြားေရးလုပ္ တဲ့အခါမွာလည္းအဲလိုပါပဲ လူအမ်ားစိတ္၀င္စားတဲ့အရာ လူအမ်ားလိုအပ္မယ့္ကုန္ပစၥည္းေတြနဲ႔ထိုးေဖာက္ ရင္ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ေပါက္တတ္ပါတယ္။
လူအမ်ားစိတ္ပါ၀င္စားမႈမရွိတဲ့ကုန္ပစၥည္းကိုေရာင္း၀ယ္ေဖာက္ကားရင္ေတာ့ အရႈံးေပၚဖို႔မ်ားပါတယ္။ ဥပမာ သက္သတ္လြတ္သမားေတြကို အမဲသားစားျခင္းရဲ႕အက်ိဳးေက်းဇူးေတြသြားေျပာေနလို႔လဲအလကားပါပဲ။ သင္ေမာတာပဲအဖတ္တင္ပါမယ္။ သူတို႔သင္ေရာင္းတဲ့အသားေတြကို၀ယ္စားမွာမဟုတ္ပါဘူး။ သင္ဘယ္လို ပဲသက္ေသသာဓကေတြျပျပ၊ သင္ဘယ္ေလာက္ပဲအေဟာအေျပာေကာင္းေကာင္းသူတို႔လက္ခံဖြယ္နည္းပါ တယ္။ လူတိုင္းမွာ အစြဲေတြရွိတတ္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အစြဲကိုခၽြတ္ႏိုင္ဖို႔ဆိုတာလြယ္တာမဟုတ္ပါ ဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ စီးပြားေရးုလုပ္ရင္ သူမ်ားလက္မခံတာကိုဇြတ္အတင္းထိုးေရာင္းမယ့္အစား သူတို႔လိုခ်င္ တာကိုသင္ျဖည့္ဆည္းေပးရင္ သင့္လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ပါလိမ့္မယ္။
လူတစ္ေယာက္ရဲ႕လက္ခံႏိုင္မႈဟာလည္း အရာ၀တၳဳနဲ႔အခ်ိန္အခါေပၚမူတည္ပါတယ္။ အခ်ိန္အခါေပၚမူတည္ ျပီးေတာ့ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕လက္ခံႏိုင္မႈေျပာင္းလဲပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ အသစ္ထြက္လာတဲ့ စီးပြားေရး ဆိုင္ရာစာအုပ္အေၾကာင္းကိုအျမဲစိတ္၀င္စားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါေပမယ့္ ထုတ္ေ၀သူက မနက္ ၃နာရီမွာ စာအုပ္အသစ္အေၾကာင္းေျပာဖို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဖုန္းေခၚရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္သက္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ စီးပြားေရးဆိုင္ရာစာအုပ္ေတြကိုဘယ္လိုပဲစိတ္၀င္စားပါေစ အိပ္ေရးပ်က္ခံျပီးေတာ့ အဲဒီအ ေၾကာင္းမသိခ်င္တာအမွန္ပါ။
သင့္ရဲ႕ေဖာက္သည္ေတြကိုတစ္ခုခုအသိေပးခ်င္ရင္ေတာ့ မီဒီယာကအေရးပါလာပါျပီ။ သင္အသိေပးတဲ့ပံုစံ ဟာသင့္၀ယ္ယူသံုးစြဲသူေတြအေပၚမ်ားစြာအက်ိဳးသက္ေရာက္မႈရွိပါတယ္။ သင္ဟာ သူတို႔ကိုသာရည္ရြယ္ ျပီးအသိေပးတဲ့ပံုစံျဖစ္ေနရင္ေတာ့ ပိုျပီးထိေရာက္မႈရွိပါတယ္။ ဥပမာ အားကစားပစၥည္းကိုေၾကာ္ျငာရင္ အားကစားဂ်ာနယ္မွာထည့္ျပီးေၾကာ္ျငာတာမ်ိဳးေပါ့။
ဥပမာတစ္ခုၾကည့္ပါရေစ။ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ email box ထဲမွာ junk mail ေတြ၀င္ဖူးပါသလား။ တစ္ခါပို႔ရင္ email ရာေထာင္ခ်ီျပီးေရာက္တဲ့ ေၾကာ္ျငာမ်ိဳးေလ။ အဲလို junk mail ေတြကို လက္ခံရရွိသူ ၉၉% ေလာက္ ကဖြင့္မၾကည့္ၾကတာအမွန္ပါ။ သင့္ရဲ႕ခ်ည္းကပ္မႈပံုစံကိုေျပာင္းလိုက္ပါ။ ဒါဆိုရင္တဖက္လူရဲ႕လက္ခံႏိုင္မႈ လည္းေျပာင္းသြားပါလိမ့္မယ္။
အဲလို junk mail ေတြပို႔ေနမယ့္အစား သင္အသိေပးခ်င္တာေတြကို စာအိတ္နဲ႔ေသခ်ာပို႔ရင္ အလုပ္ရႈပ္ပါ တယ္ဆိုတဲ့ CEO ေတြေတာင္မွ သင့္စာအိတ္ကိုဖြင့္ေဖာက္ၾကည့္မိမွာပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စာအိတ္နဲ႔ပို႔တာ ကုန္က်မႈမ်ားတယ္၊ ပိုခက္ခဲတယ္၊ အင္အားပိုစိုက္ထုတ္ရလို႔ပါပဲ။ အဲဒါေတာင္မွ သင္ပို႔လိုက္တာေတြဟာ သူတို႔စိတ္၀င္စားတာေတြမဟုတ္ရင္ေတာ့ သူတို႔ရဲ႕စိတ္၀င္စားမႈခ်က္ခ်င္းေပ်ာက္သြားမွာပါ။
ဒါေၾကာင့္ သူမ်ားစိတ္မ၀င္စားတာကို ဇြတ္အတင္းလုပ္ေနမယ့္အစား သူတို႔စိတ္၀င္စားတာေတြကိုေလ့လာ ျပီး ျဖည့္ဆည္းေပးမယ္ဆိုရင္ သင့္လုပ္ငန္းပိုမိုေအာင္ျမင္မွာပါ။
စီးပြားေရးသတင္း
ေက်ာ္ေစာလြင္
၂၉.၃.၂၀၁၅
တင္ဆက္.ျပည္သတင္းလူငယ္(ျပည္သတင္း)
09253311019
No comments:
Post a Comment